لیگ قهرمانان اروپا: یورگن کلوپ در یکی از بزرگترین شبهایی که جوانان لیورپول را می بینند خوشحال می شود


یورگن کلوپ از پیروزی 1-0 لیورپول مقابل آژاکس استقبال کرد و با توجه به شرایط لیست طولانی مصدومیت ، به مرحله یک هشتم نهایی به عنوان یکی از بزرگترین شبهای لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. جوانان “قرمزها” از شانس درخشش خود استفاده کردند ، زیرا کورتیس جونز 19 ساله تنها گل را به ثمر رساند ، در حالی که کاوهیمخین کلاهر در اولین بازی خود در اروپا دروازه خود را مقابل غول هلندی حفظ کرد. این پیروزی همچنین با دریافت یک بازی تعویضی ، به کلوپ در گروه D یک پیروزی می بخشد و به آلمان اجازه می دهد هفته آینده به برخی از ستاره های خود در “میدلند” استراحت لازم را بدهد. کلوپ ، که لیورپول را به دو فینال رساند و برنده رقابت 2019 شد ، گفت: “صادقانه بگویم ، از آنجا که من در لیورپول هستم ، احساس می کنم یکی از بزرگترین شبهای لیگ قهرمانان هستم.”

بوق تجاری

“بدون طرفداران ، بازی مهمترین ، چالش برانگیزترین و استثنایی ترین بازی بود.”

کلهر مجبور شد جایگزین آلیسون بکر شود که قبل از بازی به لیست طولانی مصدومیت کلوپ اضافه شد ، در حالی که اندرو رابرتسون در نیمه اول به یک بند قوی احتیاج داشت.

لیورپول دیگر ویرجیل فن دایک ، جو گومز ، الکس اوکسلید-چمبرلین ، نبی کیت ، جوردن شکیرا ، ترنت الکساندر-آرنولد و جیمز میلنر را دریافت نکرده است.

کلوپ افزود: “دلایل زیادی برای لبخند زدن وجود ندارد. این به دلیل مصدومیت دشوار است. پسران به این بازی هجوم می آورند.”

“همانطور که بچه ها بازی می کردند. روبا با یک ضربه درست به مچ پا خود را هل داد ، هندا (جوردن هندرسون) با یک ضربه مناسب به پشت ، هل داد. جینی (وینالدوم) من هیچ حرفی برای او ندارم ، بازی کورتیس جونز برای یک پسر 19 ساله. من بسیار افتخار می کنم امروز. “

جونز یکی از ذی نفعان غایبان دقایق بسیار بیشتر تیم اصلی در این فصل بود و نزدیکترین زمان شکستن بن بست قبل از تعطیلات بود که فقط شش دقیقه بعد تلاش های پیچش یا حلقه زنی از دفتر بازگشت.

این هافبک سپس زنده بود تا برنده را بکشد درست قبل از ساعتی که سایبان سقوط آندری آناکس توسط نکا ویلیامز سرویس داده شد ، اما در عوض او سعی کرد توپ را به دلیل یک ضربه دروازه رها کند و هنگامی که جونز راهی تیر دروازه شد از زمین اخراج شد تا توپ را به یک تور محافظ تبدیل کند. .

کلوپ افزود: “این گاهی اوقات اتفاق می افتد ، در شرایطی که مشکلات بوجود می آیند ، همیشه فرصتی برای شخص دیگری وجود دارد و او این کار را به طور فوق العاده ای انجام داده است.”

آژاکس در هشت بازی شکست نخورده بود ، در ماه اکتبر در خانه مقابل لیورپول شکست خورد ، اما آنها نتوانستند راهی برای الهام گرفتن از کلاهر پیدا کنند.

– لحظه جنون –

تمام نمایش های قبلی این جوان ایرلندی در مسابقات جام داخلی برگزار شده بود و او مجبور شد که در یک مرحله بزرگ روی یک کلین شیت کار کند تا به سمت چپ پرواز کند تا از تلاش های دور ناصر مازارویی عقب بماند.

در ابتدای نیمه دوم ، کلاهر باز هم از مازراوی محروم شد ، اما داوید نرس ​​مجبور شد که با شتاب به پشت دروازه بکشد.

حالا آژاکس باید هفته آینده آتالانتا را در آمستردام شکست دهد و یک شانزدهم نهایی شود و آنها افسوس می خورند که چه اتفاقی می افتاد ، اما یک لحظه جنون جانانا را گرفت.

اسپانیایی پس از بهترین حرکت لیورپول در دیداری که شامل هندرسون و صلاح بود ، تلاش عالی روبرت فیرمین را برای انتقال آژاکس به بازی ذخیره کرد.

اما كلهره در دو دقیقه یك ضربه ایستگاه بهتر ایجاد كرد تا با ضربه سر كلااس یان هونتلار از روی زمین مستقیم ضربه دید تا لیورپول را در پشت خط ببیند.

بالا رفته

کلوپ راضی بعد از یک سوت کامل برای پوشاندن دروازه بان خود در زمین مسابقه دوید و امیدوار است که در سال جدید مرحله حذفی بعدی تیمش پیشرفت کند.

کلوپ گفت: “شما هرگز نمی دانید یک پسر چگونه واکنش نشان می دهد.” “من واقعاً خوشحالم که چقدر آرام بود ، چقدر خوب بود.”

مباحث ذکر شده در این مقاله