فرمول 1: جورج راسل برای جایگزینی لوئیس همیلتون ویروس کرونا با مرسدس در جایزه بزرگ Sahir


مرسدس روز چهارشنبه اعلام کرد جورج راسل از جایزه ویلیامز کناره گیری می کند و جایگزین قهرمان جهان لوئیس همیلتون می شود که برای Covid-19 مثبت بود ، در مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک Sahir در بحرین. جک آیتکن ذخیره رزرو ویلیامز با پیوستن به خلبان ثابت نیکولاس لطیفی جایگزین راسل در ویلیامز خواهد شد. راسل پس از استرلینگ ماس و لوئیس همیلتون تنها سومین بریتانیایی است که نماینده مرسدس در فرمول یک است. راسل گفت: “اول ، من می خواهم از همه ویلیامز تشکر کنم که این فرصت را به من دادند.”

بوق تجاری

“این آخر هفته ممکن است من یک لباس مسابقه ای متفاوت پوشیده باشم ، اما من یک راننده ویلیامز هستم و تیمم را در هر مرحله خوشحال خواهم کرد.”

راسل افزود: “از مرسدس نیز تشکر می کنم که به من اعتقاد دارند.”

“بدیهی است که هیچ کس نمی تواند جای لوئیس را بگیرد ، اما من در غیاب او از لحظه ورود به ماشین تمام تلاش خود را برای تیم می کنم.

“مهمتر از همه ، برای او آرزوی بهبودی سریع دارم. من واقعاً منتظر فرصت هستم و صبر نمی کنم تا این هفته در مسیر درست قرار بگیرم.”

راسل از سال 2017 یکی از اعضای برنامه نوجوانان مرسدس بنز است ، زمانی که قبل از تکرار این کار در فرمول 2 در سال 2018 ، به عنوان تازه کار قهرمان مسابقات GP3 Series شد.

او اکنون این فرصت را پیدا می کند که با والتر بوتاس در مسابقه برنده فصل فرمول یک سوار شود.

مرسدس گفت که یک هفته بعد از آخر هفته مسابقه ، برنامه راننده خود را برای فینال فصل در ابوظبی اعلام خواهد کرد.

بالا رفته

همیلتون ، که بعد از تحمل علائم خفیف و آزمایش مثبت Covid-19 در روز دوشنبه در انزوا به سر می برد ، به دلیل قوانین سخت Covid-19 در ابوظبی ، به این معناست که همه کارکنان باید آنجا را ترک کنند ، با یک مبارزه سخت روبرو می شوند. از بحرین در 7 دسامبر.

همیلتون 35 ساله دو مسابقه پیش هفتمین عنوان جهانی خود را در ترکیه ثبت کرد تا با رکورد تمام وقت مایکل شوماخر برابر شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله