مسئول مسابقات استرالیا می گوید “خیلی زود” به اتمام می رسد

مسابقات اوپن استرالیا نهایی خواهد شد

مقدمات مسابقات اوپن استرالیا در سال آینده در حال اتمام است.© خبرگزاری فرانسه


مدیر مسابقات روز سه شنبه پس از اعلام لغو آن به دلیل مشکلات ویروس کرونا ، گفت که مقدمات مسابقات Open Australian سال آینده نزدیک به اتمام است. کریگ تایلی ، مدیر عامل تنیس استرالیا گفت که جزئیات این رویداد که از 18 ژانویه با حدس و گمان شدید آغاز شد ، باید “خیلی زود” حل شود. تویلی در توییتر خود گفت: “ما اطمینان داریم که خیلی زود می توانیم جزئیات مسابقات استرالیا اوپن 2021 را نهایی کنیم.” وی افزود: “همه چیز قبل از تأیید به تأیید و تأیید دولت ویکتوریا نیاز دارد.”

بوق تجاری

وزیر ورزش ویکتوریا هفته گذشته گفت که انتظار دارد اولین گرند اسلم امسال به مدت یک یا دو هفته به تعویق بیفتد.

سرنوشت مسابقات به این بستگی دارد که دولت ایالت به بازیکنان چه زمان اجازه ورود دهد و آیا آنها می توانند در قرنطینه 14 روزه تمرین کنند.

در ابتدا ، تایلی می خواست بازیکنان از اواسط ماه دسامبر به آنجا بیایند تا آنها بتوانند قبل از گرمایشی سنتی قبل از گرند اسلم قرنطینه را بگذرانند.

اما گزارش شده است که نخست وزیر ایالت دن اندروز می خواهد بازیکنان از اوایل ژانویه به آنجا بیایند و برگزاری رویدادهای تعهدی را تا اوایل 18 ژانویه غیر ممکن می کند.

مقامات دولتی در مورد اجازه ورود گسترده احتیاط می کنند ، زیرا ملبورن فقط برای از بین بردن موج دوم Covid-19 در اواخر ماه اکتبر از محاصره ماهانه بیرون آمد.

تایلی گفت تنیس استرالیا در حال “برقراری ارتباط مداوم” با بازیکنان در مورد چگونگی “آنها می توانند تحت شرایط قرنطینه ارائه شده توسط دولت ویکتوریا با خیال راحت تمرین و آماده مسابقات گرند اسلم شوند.”

بلند شده

صدای جیر جیر Tilly پس از آن نقل شد که “Herald-Sun” ملبورن در یک جلسه تجاری گفت که لغو مسابقات Open Australian همچنان یک گزینه است.

این روزنامه استرالیایی گفت: ATP Cup ، پرچمدار مسابقات تیمی مردان که در ژانویه آغاز به کار کرد ، در نتیجه این تغییرات لغو خواهد شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله