لیگ برتر لانکا: شهید افریدی پس از اینکه به همراه تماشاگر محمد امیر به میدان رفت ، جوانان افغان را سرزنش می کند


شش مسابقه در لیگ برتر لانکا 2020 ، و این مسابقات قبلاً نمایش های خوبی در زمین داشته است. روز دوشنبه ، Candy Tuskers در 25 دوی مسابقه در Hambantot گال گلادیاتور را شکست داد ، اما این مسابقه با چند درگیری در زمین همراه بود. سرانجام بازی پاکستان ، محمد امیر ، پس از دفع گلادیاتورهای گاله ، با عصبانیت با افغان نیوز الحق از توسکارها تبادل نظر کرد ، و هر دو بازیکن سعی کردند صورت یکدیگر را بزنند. امیر در حالی که بازی را ترک کرده بود در حال کار با چندین شلیک کلامی به طرف جوان 21 ساله افغان بود و نوین الحق نیز حاضر به عقب نشینی نشد. بعد از اینکه اعضای دو تیم بعد از مسابقه با یکدیگر دست دادند ، هاله شهید افریدی کاپیتان گلادیاتورهای عصبانی چند کلمه با ناوین الحق رد و بدل کرد.

بوق تجاری

برخورد را اینجا ببینید:

https://www.youtube.com/watch؟v=7dguq2HJSmg

روز دوشنبه ، برندان تیلور و کوسال مندیس با یک خفاش برای Candy Tuskers بازی کردند و به آنها کمک کردند 196 را در پنج قرار دهند.

در تعقیب Danushko Gunatsilak با 53 گل 82 توپ را شکست ، اما حمایت هم تیمی ها را پیدا نکرد. افریدی به دلیل اردک طلایی اخراج شد زیرا گلادیاتورها فقط با سهمیه 20 فریم خود می توانستند 171 را در 7 کنترل کنند.

گلادیاتورهای افریدی در هاله رقابت کابوس LPL 2020 را شروع کردند. آنها سه مسابقه انجام دادند و هر سه را باختند تا آخرین مکان را در جدول امتیازات LPL کسب کنند.

گلادیاتورها تنها تیمی هستند که در این فصل حتی در یک مسابقه پیروز نشده اند.

بالا رفته

Candy Taskers خودشان سرگرم بودند ، اما روز دوشنبه اولین پیروزی خود را در مسابقات ثبت کردند. آنها با پیروزی در سه بازی به مقام سوم جدول پنج تیمی صعود کردند.

در حال حاضر ، Jaffna the Stallions پیشتاز جدول امتیازات است و از هر دو مسابقه دو پیروزی کسب می کند و پس از او Colombo Kings قرار دارد ، که همچنین در هر دو مسابقه خود پیروز شده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله