توییترهای BCCI به لطف هواداران خود از 13 میلیون دنبال کننده توییتر پیشی گرفته است

توییترهای BCCI به لطف هواداران خود از 13 میلیون دنبال کننده توییتر پیشی گرفته است

ویرات کولی ، کاپیتان تیم کریکت هند 82.9 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.© خبرگزاری فرانسه


شورای کنترل کریکت هند (BCCI) 13 میلیون مشترک را به توییتر منتقل کرده است. BCCI برای تشکر از پیروان خود در توئیتی نوشت. “BCCI” در توییتر خود نوشت: “ما یک خانواده 13 میلیونی هستیم. از همه عشق و حمایت شما متشکرم.” نهاد حاکم بر کریکت هند یکی از محبوب ترین کانال های رسانه های اجتماعی در فضای رسانه ای کریکت است. BCCI علاوه بر 28.5 میلیون دنبال کننده در فیس بوک ، 14.4 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. کاپیتان هند ویرات کولی مسلماً بهترین کریکت در جهان است که 82.9 میلیون فالوئر اینستاگرام دارد.

بوق تجاری

تیم هندی در تور استرالیا به سر می برد ، جایی که در یک بازی بین المللی 3 روزه به میزبان با نتیجه 2-0 شکست می خورد و ODI نهایی در 2 دسامبر در کانبرا برگزار می شود.

بعد از سری ODI ، هند قبل از رویارویی دو تیم برای “Border Gavascar” در یک سری آزمایش چهار مسابقه ، “استرالیا” را مقابل “استرالیا” با “بیست تیم” بازی خواهد کرد.

کولی که هند را در هر سه قالب بازی هدایت می کند ، پس از اولین تمرین در آدلاید با مرخصی پدری به خانه بازمی گردد تا در کنار همسرش ، آنوشکا شارما بازیگر باشد.

فرزند اول منتظر دو نفر است.

معاون کریکت هند در کریکت با کارکنان محدود ، روهیت شارما از سری ODI و T20I استراحت کرده است تا به او کمک کند تا به طور کامل از آسیب دیدگی عضله همسترینگ که در جریان لیگ برتر هند (IPL) بازیابی کرده است ، بهبود یابد.

بالا رفته

روهیت در آکادمی ملی کرکت (NCA) در بنگالورو بازسازی می شود و ارزیابی بعدی در 11 دسامبر انجام می شود.

پس از ارزیابی می توان برای مشارکت Rohit در یک سری آزمایشات فراخوانی کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله