مسئله این است: جنایات واقعی که قالب را می شکنند ، هنر و فرهنگ است

این یک مورد از ذهنیت شنیده شده است – داستان هایی با جرایم واقعی در قالب پادکست رشد می کنند ، اما بیشتر آنها به نظر یکسان هستند. هر اپیزود یک مورد متفاوت است ، خلاصه ای سریع از حقایق ، تحقیقات جدید ، نظر کارشناسانه و تداخل های بی وقفه روی پیانو بین مکالمات. شما در این باور غلط متزلزل می شوید که سرانجام حتی موارد سرد نیز حل خواهد شد. برای سمعی که به سیستم گسترده تری در دادگستری کیفری و پزشکی قانونی نگاه می کنند ، آنها را بررسی کنید.

قتل ها: علت مرگ؟ یک گروه پزشکی قانونی به رهبری زنان توضیح می دهد که چگونه در این برنامه بی بی سی به جواب می رسند. آنها به مرگ مشکوک نگاه می کنند و اجساد را روایت می کنند. چه مقدار می توان از بدن سوخته صرفه جویی کرد؟ آیا ضبط های دندانی مطابق با واقعیت واقعی تلویزیون است؟ محدودیت های علم چیست؟ خواهید دید که مانند زندگی ، دو مرگ یکسان نیستند.

اوقات مقاومت ناپذیر

وزوز گوش: توسط زندانیان در یک زندان ایالات متحده در سان کوئنتین تهیه می شود و اتفاقات بعد از محکومیت را بررسی می کند. این قسمت ها جنبه های مختلف زندگی روزمره زندان را بررسی می کند: تعامل با هم سلول ها ، چگونگی تغییر پویایی خانواده ، روند مد در پشت میله ها ، مبارزه با زندگی پیری ، معنای “زندانی” بودن و اکنون “Covid-19” در زندان ها. یک لحظه نور هم هست. قسمت 47 – کوکی بین چهار زندانی سابق.

جرم شناسی: این مجموعه توسط مرکز تحقیقات پزشکی قانونی آکسفورد ایجاد شده است و مجموعه ای از سخنرانی های دانشگاه ضبط شده به عنوان پادکست است. بله ، واقعاً جایی در یکی از مقدس ترین سالن های دانشگاهی است. سخنرانان درک جدیدی از عدالت ، فرهنگ مجازات و بزه دیدگی دارند. در یک قسمت بررسی می شود که چرا اراذل و اوباش جهادی نمی شوند. دیگری دموکراسی و مافیا را در نظر می گیرد.

کارمند درگیر: سه سریال توزیع شده از مستندی به همین نام ، این پادکست را تشکیل می دهند. تجربه افسران پلیس که غیرنظامیان را کشتند در نظر گرفته شده است. ضبط شده پس از شلیک مرگبار یک افسر پلیس سفیدپوست به یک جوان سیاه پوست 18 ساله غیرمسلح در فرگوسن ، یک افسر ناشناس نامه ای را که به مردی که کشته است ، می خواند. دلسوزی ، تلخی وجود دارد ، اما ، هر چقدر هم خونسرد ، حسرت می خورد.

اوقات مقاومت ناپذیر

صورت خوشحال: وقتی پدر قاتل زنجیره ای است چه اتفاقی می افتد؟ ملیسا مور ، دختر کیت هانتر جسپرسون ، از پادکست تقریباً به عنوان یک دفترچه خاطرات استفاده می کند ، زیرا می فهمد چگونه مردی که او به یاد می آورد نیز می تواند به مردی که هشت زن را کشته تبدیل شود.

شکستن در پرونده: که توسط اداره پلیس نیویورک نوشته و تهیه شده است ، بررسی می کند که پلیس بزرگ شهر خارج از کلیشه های روی صفحه چگونه کار می کند. در زمینه همکاری آسان است ، کاغذ بازی – یک ضرورت ضروری. ملزومات باعث تاخیر می شود. اما چه اتفاقی می افتد که هیچ کس برای برداشتن جسد یک دختر کوچک اقدام نکند؟