“ما هنوز لیورپول هستیم: یورگن کلوپ مشکلات آسیب دیدگی را بیان می کند

هنوز هم وجود دارد

لیورپول با هدایت یورگن کلوپ در حال حاضر در لیگ برتر دوم است.© خبرگزاری فرانسه


یورگن کلوپ ، مدیر لیورپول گفته است که تیمش هرگز مصدومیت را توجیه نمی کند در صورت عدم بازی کامل. سرخ ها با مصدومیت های بحرانی دست و پنجه نرم می کردند ، اما با این وجود آنها توانستند عملکرد چشمگیری از خود به نمایش بگذارند. این تیم در حال حاضر رتبه دوم لیگ برتر را دارد و در لیگ قهرمانان به مقام شانزدهم رسیده است. هر کسی که در انبار باشد ، ما هنوز “لیورپول” هستیم. این را چگونه می بینیم. این بدان معنی است که ما می خواهیم در این بازی پیروز شویم. در واقع ، من فکر می کنم بیشتر مردم فکر می کنند که ما باید بازی را ببریم. می بینید ، وقتی شما قبل یا بعد از یک بازی بازی می کنید ، مردم در مورد اینکه چه کسی در دسترس است صحبت نمی کنند – او در دسترس نیست ، در دسترس نیست ، بله ، بله ، نه – هیچ کس واقعاً به شما اجازه نمی دهد از آن موقعیت بهانه استفاده کنید. ما نمی کنیم ، نمی کنیم ، “به نقل از Goal.com کلوپ.

بوق تجاری

“اوضاع پیچیده است ، 100 درصد ، اما ما در روز مسابقه هستیم – ما کجاییم ، نه ، ده نفر؟ من نمی دانم. بنابراین مدت زمان طولانی بوده است ، اما حتی یک سوم فصل هم نیست. وی افزود: ما در تلاشیم فوتبال بازی کنیم. بعضی از بازی ها را بردیم ، بعضی دیگر را مساوی کردیم ، یک بازی را باخته ایم.

بالا رفته

در ابتدای فصل ، لیورپول مجبور بود مصدومیت های ویرجیل فن دایک ، ترنت الکساندر-آرنولد و نبی کیت را تحمل کند. با این وجود آرنولد و کیت روز جمعه تمرینات خود را پشت سر گذاشتند.

“لیورپول” در سری “سریال خانگی شکست ناپذیر” در لیگ برتر (64 بازی) در مکان دوم قرار دارد. دفعه دیگر “قرمزها” در فصل 21-2020 لیگ برتر به “گرگ ها” می روند.

مباحث ذکر شده در این مقاله