دومینیک کالورت لوین اورتون را در برنلی نجات داد

لیگ برتر: دومنیک کالورت-لوین یک امتیاز را برای خود ذخیره می کند

روز شنبه ، دومینیک کالورت لوین برای اورتون گلزنی کرد.© خبرگزاری فرانسه


روز شنبه ، دومینیک کالورت-لوین یازدهمین گل خود در این فصل لیگ برتر را به ثمر رساند تا تساوی 1-1 اورتون مقابل برنلی را نجات دهد. اورتون در ابتدای فصل در لیگ برتر انگلیس غافلگیر کننده بود ، اما در هفته های اخیر مسیر خود را از دست داد و در 5 مسابقه قبلی لیگ چهار برد را کسب کرد. شاگردان کارلو آنچلوتی پس از شوت عالی رابی بردی ، هافبک زودهنگام از تورف مور عقب افتادند ، اما Calvert-Levin ، مهاجم انگلیس ، نتیجه تساوی را به تساوی کشاند. اما هیچ یک از طرفین نتوانستند برنده ای پیدا کنند. “اورتون” در جایگاه هفتم جدول قرار گرفت و “برنلی” در مکان سوم باقی ماند.

بوق تجاری

اوایل نیمه دوم جیمز رودریگز نزدیک بود که میهمان را جلو بیندازد ، اما نیک پاپ دروازه بان برنلی رد شد و جوردن پیکفورد از انگلیس بعداً با یک سیو قابل توجه به کریس وود پاسخ داد.

در 9 بازی اول ، برنلی فقط چهار بار موفق به گلزنی شده است ، اما در دقیقه سوم آنها به لطف شوت کم برد 25 متری بردی پیش رفتند.

ضربه ایستگاهی آلن روی هافبک اورتون توسط اشلی وستوود مهار شد و او بردی را به میدان پرتاب کرد ، او با ضربه از طریق پیکفورد به گوشه پایین رسید.

بازدید کنندگان نزدیک به تساوی بودند که صلیب الکس Iwobi با Calvert-Levin روبرو شد ، اما پاپ کاملاً زانو زد.

اما اورتون چند دقیقه قبل از وقفه برابر بود. تماس های برنلی برای خطای آلن روی وست وود به گوش ناشنوا رسید و این برزیلی ریچاردسون را یافت که ابتدا صلیب کالورت لوین را سوراخ کرد.

با شروع نیمه دوم ، اورتون تهدید شد و فقط یک ورزش عالی که از پاپ کشیده حفظ شد ، سطح را حفظ کرد.

بالا رفته

یک قدم خوب اجرا شده باعث شد تا داکور توپ را به جیمز برساند ، ضربه او از لبه محوطه جریمه به نظر می رسید برای گوشه بالا باشد ، اما پاپا موفق شد نوک انگشتان خود را به توپ برساند.

پيكفورد قبل از دعوت مجدد پاپ براي جلوگيري از شوت نزديك از گيلفي سيگوردرسون ، ضربه ديررس وود را نيز جلب كرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله