لیگ برتر می گوید هواداران بازگشتی از “آواز بیش از حد” پرهیز می کنند

لیگ برتر می گوید هوادارانی هستند که باید از آنها اجتناب کرد

هواداران باید یک پرسشنامه سلامت پر کنند و بررسی درجه حرارت روی زمین را انجام دهند.© توییتر


رهبران لیگ برتر به هواداران هشدار داده اند که از آواز خواندن بیش از حد و آغوش گرفتن هنگام بازگشت هواداران به مسابقات سطح بالای انگلیس برای اولین بار از ماه مارس در روز شنبه ، پرهیز کنند. وستهام با استقبال تماشاگران از منچستر یونایتد اولین مسابقه سطح بالا انگلیس در این فصل را برگزار می کند. محدودیت های دولت به این معنی است که فقط 2000 هوادار قادر به تماشای این مسابقه در ورزشگاه لندن هستند که از 1730 به وقت گرینویچ آغاز می شود. بازی چلسی برابر لیدز در استمفوردبریج که از سال 2000 به وقت گرینویچ آغاز می شود ، 2000 هوادار نیز حضور دارند. لیگ برتر روز شنبه نکات ایمنی را منتشر کرد ، از جمله به هواداران هشدار داد که در صورت گلزنی تیمشان از این موضوع خودداری نکنند.

بوق تجاری

در این رژه گفت: “هواداران می توانند جشن بگیرند ، اما باید از نظر اجتماعی از افراد خارج از حباب اجتماعی خود دور باشند.”

“شما باید از در آغوش گرفتن با طرفداران و پنج نفر دیگر خودداری کنید و از هواداران خواسته می شود به اطرافیان خود احترام بگذارند ، از جمله از فریاد و آواز بیش از حد خودداری کنید.”

در بیانیه لیگ برتر آمده است که باشگاه ها حضور هواداران غایب خود را از زمان قطع ویروس کرونا در مارس از دست داده اند.

هواداران باید یک پرسشنامه سلامت پر کنند و بررسی درجه حرارت روی زمین را انجام دهند. آنها همچنین باید از پوشش صورت استفاده کنند.

طرفداران در مکان های دورافتاده اجتماعی خواهند نشست ، به استثنای خانواده ها یا “حباب های خانه”.

بالا رفته

لندن و لیورپول از جمله مناطقی هستند که با نرخ Covid-19 در سطح 2 طبقه بندی شده اند ، به این معنی که حداکثر 2000 هوادار می توانند در مسابقات حضور پیدا کنند.

اما باشگاه های واقع در مناطق ردیف 3 مانند منچستر و بیرمنگام هنوز مجاز به باز کردن دروازه ها نیستند.

مباحث ذکر شده در این مقاله