“مردم می گویند T20 شش است”: برداشت جالب سوریاکومار یاداو از ضربت زدن قبل از مسابقات مقدماتی IPL 2023

سوریاکومار یاداو، ستاره خفاش هندیز بمبئی (میشیگان) روز جمعه در مورد روند بازی خود صحبت کرد که او را به یکی از ترسناک ترین، سبک ترین و ظریف ترین مهاجمان توپ سفید در کوتاه ترین فرمت بازی تبدیل می کند. سوریا معروف به SKY در مورد اعتقاد خود به خودش صحبت کرد که او را با وجود فراز و نشیب های زیادی در حرفه اش حفظ می کند. Suryakumar Yadav یک تعامل انحصاری با JioCinema داشت که قبل از مسابقه 2 از مسابقات مقدماتی IPL 2023 مقابل گجرات تایتانز (GT) در روز جمعه منتشر شد. برنده این مسابقه در 28 مه در احمدآباد مقابل چنای سوپر کینگز (CSK) راهی فینال خواهد شد.

سوریاکومار در مورد خودباوری خود که او را در فراز و نشیب های زندگی اش دیده است، گفت: «من کریکت داخلی زیادی برای بمبئی بازی کرده ام. من قبلاً بسیاری از آنها را دیده ام. یک فصل خوب بود، فصل دوم بد، من سخت تمرین کردم، اما فصل بد شروع شد. اکنون در سطح بین المللی کریکت همین است. سطح متفاوت است. تنها چیزی که من از کریکت خانگی و زندگی آموخته ام این است که شما به تعادل نیاز دارید. شما باید بدون توجه به فرم خود به همان شکل باقی بمانید. وقتی خوب کار می کنید نیازی نیست خیلی احساس بالا بودن داشته باشید و وقتی گلی نمی زنید نیازی نیست که خیلی کم احساس کنید. اگر این کار را بکنید، زخم ها دیر یا زود خواهند آمد.»

سوریاکومار گفت که او همیشه از زدن خفاش خوشحال است و برای کاهش فشار روی خود و شریک ضربی اش، مرزها را به شش ها ترجیح می دهد.

“من همیشه در مورد نبرد هیجان زده هستم. من همیشه آماده هستم و در گودال منتظر هستم. مردم می پرسند چرا گاهی اوقات می دوم. این راه من برای گرم کردن است. من فقط سعی می کنم خودم را ثابت کنم و از بازی خود لذت ببرم. وقتی که من از روی توپ اول یا دوم از خط عبور کنید، من آن فرصت را ترک نمی کنم. مردم می گویند T20 حدود شش است. اما موقعیت های فشار زیادی در طول مسابقه وجود دارد. فکر می کنم چگونه می توانم فشار را روی من و شریکم کاهش دهم. . مرزها راهی برای من برای انجام این کار است. همیشه شش ها نیست، من بیشتر به مرزها ضربه می زنم. مهم این است که هوشمندانه بازی کنیم.”

“من همیشه می خواهم چهار و شش ضربه بزنم. یا یک ضرب یا دو ضرب. این همیشه بازی من بوده است. من طبق زمین بازی می کنم. من بازیکن بزرگی نیستم. نمی توانم شش ها را 100-120 متر بزنم. می دانم. این برای من واضح است و من بدون توجه به شرایط از خودم حمایت می کنم.”

سوریاکومار در مورد باهوش ترین بازیکنی که با او روبرو شده است گفت که برای او رشید خان است.

فوق ستاره افغان T20 برای مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز بازی می کند و در مجموع 25 ویکت در 15 مسابقه در این فصل به دست آورده است که او را به دومین ویکت گیر در این IPL تبدیل می کند.

او (رشید) می داند که من چه نوع شوت هایی می توانم بزنم. در آن مسابقه (آخرین باری که MI و GT رو در رو با هم روبرو شدند)، او به من گفت که یکی از ضربات من را دیده است. من همچنین به وضوح می دانم که چه نقشه ها و شوت هایم علیه اوست و از خودم حمایت می کنم. اما اعتراف می کنم، نمی توانم رشید را بخوانم، زیرا او خیلی سریع حرکت می کند.»

ستاره ضربتی T20 همچنین گفت که به غرایز خود اعتماد دارد و ضربه زدن سایه به او کمک زیادی می کند.

“من به غریزه خود اعتماد دارم. هر بار که با یک بازیکن جدید روبرو می شوم، ویدیوی او را تماشا می کنم. قبل از مسابقه، در زمین می ایستم و به او نگاه می کنم و به اندازه زمین نگاه می کنم. خفاش را تماشا می کنم و به این فکر می کنم که کجا هستم. سوریاکومار گفت: می‌توانم دویدن‌هایم را به ثمر برسانم، چه در زمین کوتاه یا یک زمین کوچک. اما من این حالت را فقط در زمین روشن می‌کنم. وقتی خارج از زمین هستم آن را خاموش می‌کنم.”

سوریاکومار در مورد آینده‌اش در این مقطع از حرفه‌اش گفت که قصد دارد خود را برای مدت طولانی در صدر جدول T20I نگه دارد.

خانواده و مربی من به من گفتند که بازی برای هند آسان است، اما دور ماندن برای مدت طولانی دشوار است. من می‌خواهم با انجام کارهایی که انجام می‌دهم، موقعیت خود را برای مدت طولانی در صدر جدول ضربتی T20I حفظ کنم. تمام این مدت زمانی که گل نمی زدم، به همه می گفتم که همان چیزهایی را که سال گذشته به من تحسین کردند، ادامه خواهم داد.”

سوریاکومار در حال حاضر هفتمین گلزن برتر IPL 2023 است. او در 15 مسابقه، 544 دوش با میانگین 41.84 و نرخ ضربه 183.78 به ثمر رسانده است. او تا کنون یک قرن و چهار نیم قرن در این مسابقات با بهترین امتیاز 103 * به ثمر رسانده است.

ترکیب سرخپوستان بمبئی: ایشان کیشان (دوزگر)، روهیت شارما (ج)، کامرون گرین، سوریاکومار یاداو، تیلاک ورما، تیم دیوید، کریس جردن، هریتیک شوکین، پیوش چاولا، آکاش مادوال، جیسون بهرندورف، نهال وادهرا، ویشنو وینود، راماندیپ سینگ، ساندیپ واریر، کومار کارتیکیا، رایلی مردیت، شمس مولانی، آرجون تندولکار، دوان جانسن، ارشد خان، تریستان استابس، دیوالد برویس، راگاو گویال

تیم گجرات تایتانز: Wriddhiman Saha(w)، Shubman Gill، Hardik Pandya(c)، Vijay Shankar، David Miller، Dasun Shanaka، Rahul Tewatia، Rashid Khan، Darshan Nalkande، نور احمد، محمد شامی، Mohit Sharma، Sairi Sudharsan بهارات، جایانت یاداو، شیوام ماوی، جاشوا لیتل، پرادیپ سانگوان، متیو وید، آبیناو منوهار، اودین اسمیت، آلزاری جوزف، راویسرینیواسان سای کیشور، اورویل پاتل، یاش دیال.

موضوعات مطرح شده در این مقاله