کارلو آنچلوتی: رئال مادرید همچنان وینیسیوس را برای سفر به سویا در اختیار ندارد

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید روز جمعه گفت، وینیسیوس جونیور که در آخر هفته مورد آزار نژادی قرار گرفت، دومین بازی متوالی را به دلیل مشکل زانو از دست خواهد داد. وینگر 22 ساله برزیلی پس از اینکه یکشنبه گذشته مورد آزار نژادپرستانه هواداران والنسیا قرار گرفت، مورد حمایت جهانی قرار گرفت. وینیسیوس در برد اواسط هفته مادرید به دلیل ناراحتی از ناحیه زانو مقابل رایو وایکانو به میدان نرفت، اما در آنجا حضور داشت که هم تیمی هایش با پوشیدن پیراهن شماره 20 قبل از بازی از او حمایت کردند.

او نتوانست این مشکل را پیش از بازی خارج از خانه روز شنبه مقابل سویا، فینالیست لیگ اروپا برطرف کند.

آنچلوتی روز جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: “وینیسیوس نمی‌رود چون بازی نمی‌کند، اگر فرصت بازی داشت می‌رفت (اما) زانوی او هنوز برای او مشکل ایجاد می‌کند.

مهم نیست خانه باشد یا خارج از خانه، او نمی تواند بازی کند. امیدوارم او بتواند در بازی آخر بازی کند.”

وینیسیوس در دیدار مقابل والنسیا اخراج شد، اما محرومیت او بعداً توسط کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا لغو شد.

گروهی از هواداران سویا با تکان دادن دستمال‌های سفید در جریان بازی از طرفداران خود می‌خواهند تا علیه رئال مادرید و فلورنتینو پرز، رئیس‌جمهورش به خاطر این تصمیم اعتراض کنند.

خاویر تباس، رئیس لالیگا روز پنجشنبه از وینیسیوس عذرخواهی کرد، زیرا وی در توییتر از وی به دلیل شکایت از “نژادپرستانه” بودن لیگ برتر اسپانیا انتقاد کرد.

تباس به خبرنگاران گفت: من نمی خواستم از وینیسیوس انتقاد کنم.

ناامیدی من اشتباه من بود. من درک می کنم که وینیسیوس ناامید است زیرا او تفکیک قوا (برای مبارزه با نژادپرستی) را درک نمی کند، اما من نیز ناامید هستم زیرا از آن اطلاع دارم و هیچ تحریمی وجود نداشت.

آنچلوتی گفت که رئال مادرید کریم بنزما و مارکو آسنسیو را نیز به دلیل مصدومیت دیگر در اختیار ندارند.

لوس بلانکوس با یک امتیاز بالاتر از رقیب شهری اتلتیکو در رده دوم جدول قرار دارد.

سویا رتبه دهم هنوز شانس راهیابی به لیگ کنفرانس یوفا در فصل آینده را دارد و تنها یک امتیاز کمتر از آساسونا رتبه هفتم دارد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله