مربی هندی های بمبئی اطلاعات مهمی در مورد مصدومیت جافری آرچر می دهد

مارک بوچر فاش کرده است که جوفرا آرچر، ستاره‌ای که به سرعت حرکت می‌کند، “کمی دردسر” پیدا کرده است.© BCCI/IPL

غیبت جوفر آرچر بازیکن هندی های بمبئی (MI) در مسابقه IPL 2023 مقابل چنای سوپر کینگز (CSK) سوالاتی را در مورد آمادگی جسمانی او ایجاد کرده است. آرچر که کل IPL 2022 را به دلیل مشکل کمر از دست داد، اولین بازی خود را در MI در بازی افتتاحیه مقابل رویال چلنجرز بنگلور انجام داد. او بدون دروازه رفت و 33 ران را واگذار کرد. با این حال، آرچر بازی مقابل CSK را از دست داد و جیسون بهرندورف جایگزین او در ترکیب اصلی شد. مارک بوچر سرمربی MI پس از بازی مقابل CSK، به روز رسانی در مورد آمادگی آرچر ارائه کرد.

بوچر فاش کرد که این جوان 28 ساله “کمی چرند” را برداشته و توسط تیم پزشکی تحت مراقبت قرار گرفته است.

او (آرچر) اندکی تمرین کرده است و ما تیم پزشکی فوق العاده ای داریم که از او مراقبت می کند. او بدیهی است که یک بازیکن قدرتمند برای ما نیز هست، بنابراین امیدوارم بدانید که آنها به زودی می توانند از او عبور کنند.

ما همیشه از یک بازیکن مراقبت خواهیم کرد، بنابراین اگر او آماده بازی نیست، ما نیز از او مراقبت خواهیم کرد. اما در حال حاضر توصیه های پزشکی تیم خود را دنبال می کنیم. بنابراین بله، امیدوارم به زودی انتخاب شود.»

آرچر اخیراً اعتراف کرد که بیش از یک بازی Ashes Test در تابستان پس از بازگشت از مصدومیتی که او را تقریباً دو سال از میادین دور نگه داشت، برای او “پاداش” خواهد بود.

MI در مزایده بزرگ IPL 2022 با وجود اینکه می دانست او در این مسابقات بازی نخواهد کرد، آرچر را به مبلغ 8 کرور روپیه خریداری کرد.

از آنجایی که Bumrah قبلاً از IPL 2023 خارج شده است، MI نمی تواند آرچر را نیز از دست بدهد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله