“نمی توان 170-190 شرط بندی کرد”: هاربهاجان سینگ از تیم برنده IPL انتقاد کرد

عکس فایل هاربهاجان سینگ.© اینستاگرام

هاربهاجان سینگ، اسپینر سابق هندی، شک دارد که آیا سان رایزر حیدرآباد قدرت و پتانسیل لازم برای به دست آوردن 170 یا 190 را دارد. برای تیمی که در دو دوره گذشته هشتم شد، SRH امیدوار بود فصل را بهتر شروع کند، اما در نهایت دو شکست سخت را متحمل شدند. آنها با باخت 72 ران مقابل راجستان رویالز شروع کردند و سپس در دومین بازی خود مقابل لاکنو سوپر جاینتز باخت 5 ویکت کردند. نمایش ضعیف با خفاش، علیرغم داشتن بازیکنان هیجان انگیز در ترکیب، دلیل اصلی شکست آنهاست. در دو مسابقه اول خود، سانرایزرز برای ایجاد یک شراکت با مشکل مواجه شد و امتیازهای 131 و 121 را به دست آورد.

از دست دادن یک ویکت در یک انبوه نشان داد که آنها به ضرر آنها بود زیرا نتوانستند شتاب بیشتری کسب کنند.

بازگشت کاپیتان جدید آیدن مارکرام نیز تغییری در سرنوشت آنها ایجاد نکرد، زیرا او در اولین بازی خود در فصل شکست خورد. توانایی اسپینینگ دلیل صعود هری بروک بود، اما او در هر دو مسابقه بر روی اسپینرها ظاهر شد.

من فکر نمی کنم SRH یک واحد ضربه زدن داشته باشد که بتواند 170-190 را ایجاد کند. وقتی (آیدن) مارکرام گل نمی زند، کار دشوارتر می شود. تریپاتی بازیکن ماهری است و در این شکی نیست اما او در این فصل کار قابل توجهی با خفاش انجام نداده است. هاربهاجان در کانال یوتیوب خود گفت: شاید او بتواند فصل آینده گلزنی کند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله