مربی دوران کودکی شوبمن گیل: “پریتوی شاو فکر می کند یک ستاره است و هیچ کس نمی تواند او را لمس کند”

شوبمن گیل و پریتوی شاو، قهرمانان سابق جام جهانی زیر 19 سال هند در دوران نوجوانی، دو سفر متفاوت را پس از کسب این جام انتخاب کردند. در حالی که گیل در هر سه فرمت به تکیه گاه اصلی تیم هند تبدیل شده است، شاو حتی برای حضور در تیم ملی در هر یک از این سه فرمت تلاش می کند. مربی بچه های گیل با حمله شدید به نگرش شاو، مدعی شد که بازکننده پایتخت دهلی فکر می کند که او در حال حاضر یک ستاره است و هیچ کس نمی تواند او را لمس کند.

آنها در همان تیمی بودند که در جام جهانی زیر 19 سال 2018 قهرمان شد، اینطور نیست؟ پریتوی شاو امروز کجا و شوبمن گیل کجاست؟ ایندیان اکسپرس به نقل از کارسون گوری گفت: آنها در دو دسته مختلف قرار دارند.

شاو فکر می کند که او یک ستاره است و هیچ کس نمی تواند او را لمس کند. اما او باید درک کند که در سطح بین المللی، چه در حال بازی با یک T20، یک 50 اوور، یا یک مسابقه تست، یا حتی یک تروفی رانجی باشید، تنها یک تحویل طول می کشد تا شما را بیرون بیاورد.

گاروی که در 11 سالگی مربی گیل بود، گفت که رسیدن به بالاترین سطح نیاز به نظم و خلق و خوی دارد. شاو برای نشان دادن هر دوی این ویژگی ها تلاش کرده است و عملکردهای نسبتاً متناقضی را نه تنها در هند بلکه برای امتیاز IPL خود نشان می دهد.

گوری گفت: “شما به نظم و خلق و خوی خوب نیاز دارید. باید دائما روی خود کار کنید. باید چین را اشغال کنید و اگر این کار را انجام دهید، قطعا دوندگی های بیشتری خواهید داشت.”

گاوری با این باور که همه چیز از دست نرفته است، از شاو می خواهد که روی نقاط ضعف خود کار کند، در حیاط های سخت تلاش کند و در آینده بازیکن قوی تری شود.

«همسن هستند. هنوز چیزی گم نشده است. گیل روی عیوبش کار کرده، شاو نه. او هنوز هم می تواند. او باید سخت کار کند؛ در غیر این صورت، هیچ فایده ای برای داشتن این همه پتانسیل وجود ندارد.

در فصل IPL 2023، شاو 6 بازی اول را برای دهلی کپیتالز انجام داد و 12، 7، 0، 15، 0 و 13 امتیاز به دست آورد. او در دو بازی آخر به تیم بازگشت و نیم قرن یک گل زد. اما نتوانست نظر منتقدان را در مورد ضربات بازی او تغییر دهد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله