“چه چیزی واقعا مرا تحت تاثیر قرار داد…”: ساچین تندولکار در آستانه فینال IPL 2023 از شوبمن گیل تمجید می کند

ساچین تندولکار، اسطوره کریکت هند، به تمجید از شوبمن گیل، ستاره گجرات تایتانز، پس از ضربه بردش مقابل هندی‌های بمبئی در دومین مسابقه مقدماتی لیگ برتر هند (IPL) 2023 پرداخت. کمک 7 چهار و 10 شش. ساچین گفت که ضربه زدن چیزی فراموش نشدنی نبود و اسطوره در ادامه به تمجید از این بازیکن جوان برای خلق و خوی و خونسردی تزلزل ناپذیرش در زمین پرداخت.

«اجرای شوبمن گیل در این فصل چیزی فراموش نشدنی بود، که توسط دو قرن مشخص شد که تأثیری محو نشدنی بر جای گذاشت. یک قرن امیدهای @mipaltan را شعله ور کرد و قرنی دیگر ضربه مهلکی به آنها وارد کرد. ماهیت غیر قابل پیش بینی کریکت چنین است! آنچه واقعاً مرا در مورد ضربه زدن شوبمن تحت تأثیر قرار داد، خلق و خوی عالی، خونسردی تزلزل ناپذیر، تشنگی برای دویدن و دویدن زیرکانه بین ویکت‌ها بود.

آتول واسون، ورزشکار سابق توپ‌زن هندی، در گفتگو با اخبار ABP گفت که احساس می‌کند گیل وقتی بازیکن کریکت شود، سه نماد کوهلی، روهیت و دونی را «بلع» خواهد کرد.

واسون با اشاره به گیل و موفقیتش در برابر گیل به ABP گفت: “موجه تو لگ راها های ی تریدو کو ی گیل نیگال جایگا جیس تارا سه بتینگ کار راها های” (من فکر می کنم گیل این سه نفر افسانه ای را همان طور که کتک زد، قورت خواهد داد)”. امثال کوهلی و روهیت در مسابقات اخیر.

واسون همچنین گفت که MS Dhoni در ردیف بعدی قرار دارد (گیل باید برنده شود) زیرا گجرات تایتان ها قرار است در فینال IPL 2023 با چنای سوپر کینگز روبرو شوند.

«فکر می‌کنم ماهی در ردیف بعدی باشد. حتی تیم گجرات تایتانز هم عالی به نظر می رسید. بمبئی با Suryakumar Yadav بازی کرده است اما گجرات نیز عمق بولینگ خوبی دارد. علیرغم اینکه تیم جدیدی هستند، اما تاثیرگذار بوده اند. ما چنین برتری را از CSK دیده ایم. وقتی صحبت از گیل شد، او بازیکن خوبی است. با توجه به پول و شهرت در IPL، هر کسی می تواند تمرکز خود را از دست بدهد، اما گیل آرام به نظر می رسید.

موضوعات مطرح شده در این مقاله