فینال IPL 2023: هر آنچه که باید در مورد GT vs CSK Title-decider بدانید

فینال لیگ برتر هند (IPL) 2023 قرار است روز یکشنبه در استادیوم نارندرا مودی در احمدآباد آغاز شود و مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز در فینال به مصاف چنای سوپر کینگز برنده چهار دوره مسابقات خواهد رفت. این دو تیم بدون شک ثابت‌ترین تیم‌ها در این فصل بوده‌اند و در مرحله قهرمانی رقابت‌ها به ترتیب اول و دوم شدند. مردان MS Dhoni زمانی که این دو تیم در مرحله مقدماتی 1 به مصاف هم رفتند از تیم هاردیک پاندیا برتری پیدا کردند. اکنون آنها دوباره در مرحله تعیین کننده عنوان به مصاف هم خواهند رفت.

شوبمن گیل در این فصل با خفاش یک ستاره تمام عیار بوده و تنها در 15 مسابقه 851 دوش به ثمر رسانده است. او در این کمپین تاکنون 3 صد و 4 پنجاه به ثمر رسانده است.

در بخش بولینگ، گروه سه گانه GT محمد شامی، رشید خان و محیط شارما به ترتیب با 28، 27 و 24 ویکت، سه مقام اول را به خود اختصاص داده اند.

تا آنجا که به CSK مربوط می شود، چندین بازیکن پا به عرصه گذاشتند و به روش های مختلف بازی کردند. MS Dhoni در دیدار فینال با GT قصد دارد با رکورد روهیت شارما در کسب بیشترین عناوین IPL (5) برابری کند.

هر آنچه باید در مورد IPL 2023 Final بدانید:

– فینال بازی CSK vs GT از ساعت 19:30 IST آغاز می شود و قرعه کشی ساعت 19:00 انجام می شود.

– این بازی در ورزشگاه نارندرا مودی احمدآباد، خانه تیم گجرات تایتانز برگزار می شود. مسابقات مقدماتی 2 نیز در همین محل برگزار شد. تایتان ها هندی های بمبئی را در مسابقه شکست دادند و در فینال با سوپر کینگز قرار گذاشتند.

– Chennai Super Kings و Gujarat Titans در مجموع 4 بار در IPL با یکدیگر روبرو شده اند که مردان Dhoni تنها یک بار برنده شده اند. تنها برد CSK در این فصل در Qualifier 1 به دست آمد.

– CSK و GT آخرین بار در ورزشگاه نارندرا مودی در جریان افتتاحیه IPL 2023 که در آن مردان هاردیک پیروز شدند، به مصاف هم رفتند.

– مراسم اختتامیه نیز قبل از شروع فینال در ورزشگاه نارندرا مودی برنامه ریزی شده است. مراسم اختتامیه از ساعت 18:00 IST آغاز خواهد شد.

– بر اساس گزارش ها، برندگان فینال IPL 2023 جایزه ای معادل 20 کرور روپیه را به خانه خواهند برد. نایب قهرمان 13 کرور INR دریافت خواهد کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله