“ما هر دو با سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رفتیم”: تشبیه جالب هاردیک پاندی برای پیروزی گجرات تایتانز در IPL 2023

گجرات تایتانز در IPL 2023 لاکنو سوپر جاینتز را شکست داد© BCCI

شوبمن گیل، بت‌باز افتتاحیه گجرات تایتانز، به دنبال تجربه‌ی گسترده‌ی «خارج‌انگیز» رایدیمن ساها در IPL در حال انجام است، در حالی که ویکت‌باز کهنه‌کار از فرم غنی در این نسخه بهره می‌برد. ساها در فرم فوق‌العاده‌ای برای GT بود و توپ 43 81 را شکست و 142 ران را با گیل به اشتراک گذاشت (94 ران از 51) در زمان کوتاهی برای ویکت افتتاحیه تا مدافع عنوان قهرمانی یک پیروزی راحت 56 ران مقابل لاکنو سوپر جاینت را در اینجا به ارمغان آورد. یکشنبه. به نظر می‌رسید که هر دو Gill به قرن‌های IPL مربوطه خود اضافه کنند، اما کوتاهی کردند. شراکت این دو، شش ران کمتر از بهترین شراکت برای هر ویکت در این فصل برای هر طرف بود. در واقع، شراکت 142 ران بین گیل و ساها بهترین راه حل برای GT در تاریخ دو ساله آنها بود.

“برای به اشتراک گذاشتن تجربه خود (ساها)، ایستادن در کنار او در هنگام لغزش، با روشی که او ادامه می دهد فوق العاده است. گیل پس از بازی گفت: او از اولین فصل لیگ برتر بازی می کند.

“من در چند اور اول ضربات زیادی نگرفتم، اما مهم است که از کاری که همسرتان انجام می دهد غافل نشوید. در دو مسابقه گذشته من شش ضربه نزدم و امروز چند ضربه زدم، همیشه به کارم ادامه می دهم. در مورد مهارت های من، او افزود. هاردیک پاندیا کاپیتان GT گفت که بازی برای مدت طولانی در تعادل بود. «نحوه بازی بعد از آن (گرفتن رشید) تغییر کرد، در یک مقطع فکر کردم بازی مساوی شد و آن بازی باعث تغییر مسابقه شد. هر دوی ما به عنوان یک تیم با سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رفتیم، اما این صید در تعقیب و گریز آنها تأثیر منفی گذاشت.

این اولین بار در IPL در روز یکشنبه بود که دو برادر در قالب هاردیک و کاپیتان LSG Krunal Pandya تیم خود را رهبری می کردند.

با این حال، کرونال اعتراف کرد که تیمش به GT اجازه داده بود با بازی با دویدن های زیاد روی تخته فرار کند.

“ما در اولین اینینگ دوش‌های زیادی انجام دادیم. وقتی 227 می‌شود، باید هر بار سخت پیش بروید. سطح بازی بسیار خوب بود. ضربه‌زنان گفتند که ویکت خوبی برای ضربه زدن است. اگر آنها را به 200-210 محدود می‌کردیم. او گفت، ما شانس خواهیم داشت.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله