محمد سراج، فیل سالت. با یک ژست درخشان پس از بازی، هاچت را دفن کنید

دهلی کپیتالز سومین برد خود در IPL 2023 را در روز شنبه پس از شکست راحت رویال چلنجرز بنگلور با هفت ویکت به ثبت رساند. با انتخاب اولین ضربه زدن، RCB مجموع 181/4 را در 20 اور با ویرات کوهلی و ماهیپال لومرور به ترتیب 55 و 54 ران به ثمر رساند. دی سی بعداً پس از اینکه فیل سالت یک ضربه درخشان 87 توپ از 45 توپ را به نمایش گذاشت، با 20 توپ به هدف تعقیب کرد. جدای از این امتیاز بالا، طرفداران همچنین شاهد لحظه ای داغ بودند که محمد سراج از RCB در جریان تعقیب و گریز DC خونسردی خود را نسبت به Salt از دست داد.

با این حال، هر دو بازیکن پس از پایان بازی، روحیه ورزشی خود را نشان دادند و اختلافات را حل کردند. در عکسی که دی سی در توییتر به اشتراک گذاشته است، سراج و سالت همدیگر را در آغوش گرفته بودند.

این تصویر به زودی در رسانه های اجتماعی منتشر شد زیرا هواداران از دیدن چنین حرکت صمیمانه ای از هر دو بازیکن متاثر شدند.

در صحبت از این واقعه، نمک با سه ضرب سراج را با یورتمه سواری شکست داد و دو نفر از آنها تمام مسافت را طی کردند. برای مقابله، سراج یک تحویل کوتاه به سالت داد، او خفاش را به سمت او پرتاب کرد، اما داور آن را پهن خواند.

سراج از این تصمیم راضی نبود که به نمک نزدیک شد و لقمه ای به انگلیسی داد. کاپیتان دی سی دیوید وارنر سعی کرد به عنوان یک صلح طلب عمل کند اما سراج نیز با او به همان شیوه رفتار کرد. همچنین دیده شد که گام‌به‌گام با حرکات متعددی از نمک می‌خواهد ساکت باشد.

پیش از مسابقه، دیوید وارنر یک توپ 14 توپی 22 به ثمر رساند در حالی که سالت با توپ 45 عالی 87 در صدر جدول قرار گرفت. میچل مارش و رایلی روسوو نیز با چوب خوب بازی کردند و دهلی به یک پیروزی آسان رسید.

با این برد، دهلی کپیتالز یک پله در جدول امتیازی از رده دهم به نهم صعود کرد. اما وقتی نوبت به جواز حضور در پلی آف می رسد، این معادله هنوز بسیار کج است، هرچند غیرممکن نیست.

موضوعات مطرح شده در این مقاله