“ما در… گم شدیم”: روهیت شارما در مورد دلایل باخت MI به LSG

روهیت شارما، کاپیتان هندی بمبئی (MI) پس از باخت پنج ران مقابل لاکنو سوپر جاینتز (LSG) در لیگ برتر هند (IPL)، گفت که تیمش در نیمه دوم تعقیب و گریز راه خود را گم کرد و نتوانست در بازی های شانس کوچک پیروز شود. زمانی که بیشتر اهمیت داشت ضربه شکست ناپذیر 89(47)* مارکوس استوینیس و جادوهای اقتصادی جمعی بازیکنان LSG، روز سه شنبه در ورزشگاه کریکت Bharat Ratna Sri Atal Bihari Vajpayee Ekkan در Lucknow، پیروزی مقابل MI را رقم زد.

“ما به اندازه کافی خوب بازی نکردیم تا بازی را ببریم. لحظات کوچکی در بازی وجود داشت که متأسفانه برنده نشدیم. ما زمین را خیلی خوب قضاوت کردیم و زمین خوبی برای بازی بود و این امتیاز قطعاً چیزی بود که باید در آن بازی کنیم. تعقیب و گریز، و ما راه خود را در نیمه دوم اینینگ گم کردیم. ما دوندگی های زیادی در عقب انجام دادیم و سه اور آخر بزرگ نبودند. اما روشی که با چوب شروع کردیم، در موقعیت خوبی برای تعقیب بودیم. اما همانطور که گفتم در نیمه دوم گم شدیم.

او (مارکوس استوینیس) خیلی خوب بازی کرد، به ضربه های مستقیم ادامه داد، کاری که باید در چنین زمینی انجام دهید. این یک شوت درخشان از او بود. نمی‌دانم محاسبه چگونه انجام می‌شود (روی امتیازات و میزان دوندگی) اما باید بیرون بیاییم و در آخرین بازیمان (در مقابل SRH) کمی کریکت خوب بازی کنیم.» کاپیتان در ارائه پس از بازی گفت.

قبل از مسابقه، MI ابتدا LSG را در bat قرار داد و آنها 177/3 را در 20 اور خود ارسال کردند. پیسر جیسون بهرندورف و پیوش چاولا سه ویکت سریع برای MI گرفتند و دیپاک هودا (5)، پراک منکاد (0) و کوئینتون د کاک (16) را اخراج کردند تا LSG به 35/3 کاهش یابد. کاپیتان Krunal Pandya (49 توپ از 42 توپ) سپس با مارکوس استوینیس شراکت کرد، اما تا نیم قرن خود بازنشسته شد. نیکلاس پوران (8*) برای پیوستن به استوینیس که در اورهای مرگ بیداد می کرد به کریز آمد. استوینیس تنها از 47 توپ متشکل از چهار مرز و هشت شش توپ 89* به ثمر رساند.

بهرندورف در چهار اوور خود امتیاز 2/30 را گرفت. چاولا در سه اور خود امتیاز 1/26 را گرفت.

با تعقیب 178 توپ، MI شروع خوبی با ایستادن 90 دویدن بین ایشان کیشان (59 در 39 توپ، هشت توپ چهار و شش توپ) و کاپیتان روهیت شارما (37 در 25 توپ) داشت. پس از اخراج دو بازکننده، MI سعی کرد سرعت خود را حفظ کند اما نتوانست این کار را انجام دهد زیرا ویکت ها همچنان به سقوط خود ادامه دادند. تیم دیوید (32 * در 19 توپ، یک چهار و سه شش) به پیروزی نزدیک شد اما تنها پنج ران کوتاه آمد. MI در 20 اور خود با امتیاز 172/5 به پایان رسید.

راوی بیشنوی (2/26) و یاش تاکور (2/40) منتخب بولرهای LSG بودند. محسن خان در سه اور خود امتیاز 1/26 را گرفت و در اور نهایی موفق شد از 11 ران دفاع کند و تنها 5 ران را واگذار کرد.

استوینیس جایزه مرد مسابقه را به خاطر ضربه زدنش به دست آورد.

با این برد، LSG با هفت برد و پنج باخت از 13 مسابقه به رده سوم صعود کرد. یک مسابقه با تساوی به پایان رسید. آنها در مجموع 15 امتیاز دارند. MI با هفت برد، شش باخت و 14 امتیاز از 13 مسابقه به رده چهارم سقوط کرده است. هر دو تیم همچنان در مبارزه برای پلی آف زنده هستند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله