ستاره سابق هند در مسابقه پلی آف IPL 2023: 16 امتیاز برای از دست دادن، 15 امتیاز برای کسب سهمیه

عکس فایل جایزه IPL© BCCI

رقابت برای راهیابی به پلی آف لیگ برتر هند (IPL) 2023 به تدریج در حال افزایش است و از هم اکنون، هشت تیم همچنان برای کسب رتبه 4 برتر می جنگند. در حالی که دهلی کپیتالز و سان رایزرز حیدرآباد به دلیل عملکرد ناامید کننده در این رقابت ها نتوانستند به مرحله مقدماتی برسند، هشت تیم باقی مانده هنوز فرصت دارند تا به صدر جدول IPL 2023 صعود کنند. گجرات تایتانز در حال حاضر تنها تیمی است که حضور در ناک اوت را تضمین کرده است. مراحل صحنه. آکاش چوپرا، بازکننده سابق تیم کریکت هند، در توییتر درباره سناریوها و اینکه چگونه مسابقه می تواند شگفتی ایجاد کند صحبت کرد.

تیم‌هایی که 15 امتیاز دارند می‌توانند جواز کسب کنند. و تیم هایی با 16 امتیاز ممکن است به پلی آف راه پیدا نکنند. چه فصل باورنکردنی ای داشتیم… هم CSK و هم LSG می توانند به 17 برسند. صلاحیت تایید شد. هر دوی آنها می توانند با 15 به پایان برسند…و اگر PBKS، RCB یا MI به 16 نرسند واجد شرایط می شوند. اگر CSK و LSG هر دو به 17 برسند…و MI-PBKS-RCB با 16 به پایان می رسند… تیمی که بهترین ها را دارد. NRR واجد شرایط خواهد بود. کیا فصل هی.”

سناریوی پلی آف در حال حاضر بسیار جالب است زیرا این شانس وجود دارد که تیم هایی با 15 امتیاز بتوانند علیرغم اینکه 16 امتیاز یک مکان امن در نظر گرفته می شوند، جواز کسب کنند. هر دو لاکنو سوپر جاینتز و چنای سوپر کینگز می توانند 15 امتیاز کسب کنند و بسته به سایر نتایج واجد شرایط شوند.

از سوی دیگر، رویال چلنجرز بنگلور و هندیز بمبئی در نهایت می توانند به امتیاز 16 برسند، اما اگر CSK و LSG با پیروزی در بازی های پایانی خود به 17 امتیاز برسند، یکی از آنها می تواند از دست بدهد. در این شرایط، نسبت زخم خالص برای طرفین دیگر اعمال خواهد شد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله