کوین پیترسن ویدئویی از حمله پلنگ به آهو را به اشتراک گذاشت. توییتر می گوید “ترسناک” – تماشا کنید

کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس، کوین پیترسن، نه تنها یک ستاره کریکت است، بلکه یک عاشق پرشور حیات وحش نیز هست. او اغلب در مورد حفاظت از کرگدن صحبت می کرد. پیترسن، که 104 تست، 136 ODI و 37 T20I را بازی کرده است، همچنین مفسر IPL 2023 است. روز پنجشنبه، پیترسن ویدیویی از حمله پلنگ به آهو را به اشتراک گذاشت. یک آهوی بی ادعا را می توان در حال نزدیک شدن به یک علفزار دید که مورد حمله پلنگی قرار می گیرد که در علف های بلند پنهان شده است. در حالی که آهو سعی می کند آزاد شود، بین آن دو دعوا در می گیرد.

برخی از کاربران توییتر این ویدئو را ترسناک خواندند.

پیترسن اخیراً از کاپیتان CSK، ام اس دونی خواسته است که به بازی ادامه دهد، زیرا او “نیازی به اجرا ندارد”، فقط “آقای” باشد. س دونی». “من فکر می کنم همه می خواهند ادامه دهند. من فکر می کنم با توجه بیشتر بازیکن قدرت، او می تواند. بله، قطعا (در مورد حل مشکل زانوی دونی). این تنها تورنمنتی است که او باید صعود کند. او می تواند به بدن خود استراحت دهد. اگر مشکلی در زانوی او وجود داشته باشد، می تواند در چند ماه آینده آن را کشف کند. چرا که نه؟ پیترسن پس از بازی در استار اسپورت گفت: او مردی مناسب است، او یک ورزشکار است.

پیترسن واقعاً تحت تأثیر عشق هواداران به دونی قرار گرفت. کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس پس از دیدن افراد زیادی که بعد از مسابقه فقط برای دونی ماندند، نتوانست از ستایش مردی که کاپیتان CSK است دست بردارد.

او باید آن را دوست داشته باشد. چرا باید آن را پس بدهد؟ او تحت فشار نیست. او نیازی به اجرا ندارد. او فقط باید MS Dhoni باشد. و برای فرزندانش، برای همسرش، برای خانواده اش، چقدر باید شگفت انگیز باشد؟ تماشای آن باعث افتخار است.”

او الهام‌بخش است. شما می‌خواهید برای او خوب بازی کنید. می‌خواهید بهترین نسخه از خود در تیمی باشید که او رهبری می‌کند. ما این را در طول سال‌ها دیده‌ایم. او خیلی اهمیت می‌دهد، و وقتی یک کاپیتان اینطور اهمیت می‌دهد، همه شروع به احساس کردن می کند. طنین انداز می شود.” – گفت: پترسن.

موضوعات مطرح شده در این مقاله