“ما از حروف بزرگ استفاده نکردیم…”: Faf du Plessis توضیح می دهد که کجا RCB به MI شکست خورد

پس از باخت به هندیز بمبئی (MI) با شش ویکت، فاف دو پلسیس، کاپیتان رویال چلنجرز بنگلور، از عملکرد ضربه‌زنی در پنج اور آخر ناامید به نظر می‌رسید. ضربه درخشان Suriyakumar Yadav باعث شد تا MI یک پیروزی راحت در مقابل RCB در استادیوم Wankhede به ارمغان بیاورد. فاف در ارائه پس از بازی گفت: فکر می کنم حداقل 20 ران در زمین ویکت کم بودیم. آنها یک تیم تعقیب کننده قوی هستند و ضربه سختی می زنند. ما در پنج اور آخر گلی نخوردیم، زیرا از عدم دویدن در آن 5 اور ناامید شدیم.”

بازیکن RCB از سوریاکومار تمجید کرد که 83 توپ از 35 توپ به ثمر رساند تا بازی را از بنگلور دور کند.

“شما باید بگویید 200 امتیاز خوبی است (برای ایجاد انگیزه در بازیکنان). سراج در نیمه اول لیگ برتر فوق العاده بود. او مدت زیادی از این بازی گذرانده است، اما بچه ها قرار است بیرون بیایند و مثبت بازی کنند.”

فاف ادامه داد: “در پایان مسابقات که سرعت ویکت ها کندتر می شود، باید مطمئن شوید که در 6 اور اول حدود 60 ران به ثمر رسانده اید.”

با قرار دادن MI در ابتدا، RCB 199/6 را در 20 اور خود ارسال کرد. پس از اینکه MI ویکت های اولیه ویرات کوهلی (1) و انوج روات (6) را به دست آورد، RCB با جایگاه 120 ران برای ویکت سوم بین کاپیتان فاف دو پلسیس (65 ​​در 41 توپ، پنج توپ چهار و سه توپ) به بازی بازگشت. شش ها) و گلن ماکسول (68 در 33 توپ، با هشت توپ چهار و چهار شش).

کامئوهای دیرهنگام از دینش کارتیک (30 توپ از 18 توپ، چهار مرز و یک توپ) و Kedar Jadhav (12 * از 10 توپ) RCB را به یک نتیجه رقابتی رساند.

جیسون بهرندورف (3/36) منتخب بولرهای MI بود. کامرون گرین، کریس جردن و کومار کارتیکیا هر کدام یک ویکت گرفتند.

در تعقیب 200، ضربه قدرتی ایشان کیشان شروع خوبی به MI داد اما میزبان در پنج اور به 52 بر 2 کاهش یافت، پس از اخراج کیشان (42 توپ 21، چهار چهار و چهار شش شش) و کاپیتان روهیت شارما (7) وانیندو حسنرنگای.

با این حال، پس از استقرار سوریاکومار یاداو و نهال وادهرا، دیگر هیچ نگاهی به میی وجود نداشت. این دو نفر 140 دوش برای ویکت سوم انجام دادند. سوریاکومار تنها از 35 توپ شامل 7 توپ و 6 توپ 83 گل به ثمر رساند. Vadera 52 * از 34 توپ با چهار مرز و سه شش گلزنی کرد تا دوش های برنده را برای MI رقم بزند.

MI در مجموع با 21 توپ خالی و 6 ویکت در دست به تعقیب رسید.

سوریاکومار یاداو به خاطر ضربه انفجاری‌اش، جایزه مرد مسابقه را به خانه برد.

MI با این برد با شش برد و پنج باخت به مقام سوم رسید. آنها در مجموع 12 امتیاز دارند. RKB با پنج برد و شش شکست به رده هفتم سقوط کرد. آنها در مجموع ده امتیاز دارند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله