ژست ویرات کوهلی به سوراجکومار یاداو به همین دلیل است که کریکت را «بازی جنتلمن» می نامند. نگاه کن

ویرات کوهلی در کانون چندین حادثه قابل اجتناب در لیگ برتر هند (IPL) 2023 بوده است، با دعوای او با نوین الحق و گوتام گامبیر طوفانی در رسانه های اجتماعی ایجاد کرد. با این حال، ژست سخت رویال چلنجرز بنگلور در روز سه‌شنبه برای تشخیص درخشش سوریاکومار یاداو ارزش تحسین دارد. Yadav در روز سه‌شنبه 83 توپ از 35 توپ را به ثمر رساند، زیرا هندی‌های بمبئی با 6 ویکت رویال چلنجرز بنگلور را شکست دادند که باعث شد این تیم از هشتم به سوم جدول IPL صعود کند. کوهلی، مانند میلیون ها طرفدار کریکت دیگر، از ضربه سوریا در هیبت بود.

در تعقیب یک پیروزی 200 ران، سوریاکومار امتیاز خیره کننده 140 را به دست آورد و نهال وادهرا با 52 شکست ناپذیری بمبئی به خانه رفت و 21 توپ در ورزشگاه وانکهده داشت.

ششمین برد بمبئی در 11 مسابقه، مبارزات متزلزل آنها را احیا کرد، زیرا قهرمانان پنج دوره برای صعود به مرحله پلی آف، به جمع چهار تیم برتر دست پیدا می کنند. علیرغم اینکه در تیم بازنده بود، کوهلی شجاعت به خرج داد تا بازی حریف خود را که به تنهایی بازی را از RCB گرفت، تصدیق کند.

کهلی چگونه ضربه تند ثریا را تایید کرد:

ضربه سریع شش ششه سوریاکومار بهترین بازی او در IPL بود و پس از اینکه کاپیتان فاف دو پلسیس (65) و گلن ماکسول (68) اولین اینینگ را روشن کردند، امتیاز 199-6 را برای بنگلور به ارمغان آورد.

“او یکی از بهترین هاست، اینطور نیست؟” دو پلسیس که با 576 دوش در صدر جدول مسابقات قرار دارد، در مورد سوریاکومار گفت.

“وقتی او شروع به کار می کند، کاسه زدن او بسیار دشوار است. گزینه های زیادی وجود دارد که نمی توانید آن را ببندید. یکی از بزرگان بازی در حال حاضر.”

سوریاکومار که قبل از بازیابی فرم، شروع ضعیفی در فصل داشت، گفت: “از نظر تیم بسیار مورد نیاز است. من بسیار خوشحالم که چنین بازی خانگی را بردم.”

بازکننده، ایشان کیشان یک ضربه سریع 42 زد، اما بمبئی به 52-2 سقوط کرد، زمانی که کاپیتان روهیت شارما روی هفت افت کرد و این افت ضربه را بیشتر کرد.

با این حال، Suryakumar و Vadhera چپ دست به زودی تعقیب و گریز را از سر گرفتند و حمله را به سمت مخالفان بردند.

سوریاکومار که در آنجا مستقر شد، با یک توپ 50 26 زنده شد و به زدن رگبار شش ها و چهار تایی ادامه داد.

سوریاکومار سقوط کرد زیرا تیمش به هشت تیم دیگر برای برد نیاز داشت و تیم دیوید برای یک اردک بیرون آمد اما وادهرا با ضربه شش برنده مسابقه به پنجاه خود رسید و به تعقیب و گریز پایان داد.

با ورودی های AFP

موضوعات مطرح شده در این مقاله