مارک چپمن، افتخار احمد در رتبه بندی ICC به مقام های بالایی رسیدند و سوریاکومار یاداو در رتبه اول باقی ماند.

تصویر فایل Suryakumar Yadav© AFP

مارک چپمن نیوزیلندی و افتخار احمد از پاکستان به بهترین موقعیت‌های حرفه‌ای در رده‌بندی مردان ICC T20I پس از سری پنج مسابقه در راولپندی منتقل شدند. Suryakumar Yadav همچنان در صدر رده بندی باقی مانده است و تنها هندی است که در 10 تیم برتر قرار دارد. چپمن که در این دو مسابقه با 71 شکست 42 اینینگ و 104 شکست 57 شکست نخورده بود تا سری را با مجموع 290 ​​ران به پایان برساند، با 48 پله صعود به رده 35 در رده بندی رسید. بهترین رتبه قبلی چپمن 54 بود که در فوریه 2018 به دست آورد.

افتخار با کسب 36 امتیاز در دیدار پایانی با شش پله صعود در رده سی و هشتم قرار گرفت. او پس از محمد رضوان (از 798 امتیاز امتیاز به 811 پس از کسب امتیاز 98 در مسابقه نهایی) و بابر اعظم که در رده دوم و سوم فهرست به رهبری سوریاکومار قرار دارند در رده سوم قرار دارد.

بهترین امتیاز قبلی افتخار چهل و سومی در نوامبر گذشته بود.

دیگر بازیکنانی که پس از این سری در رده بندی T20I صعود می کنند عبارتند از چاد بووز بازیکنان نیوزلند (با 82 پله صعود به رتبه 118 در رده بندی بولینگ) و ایش سودی (دو پله صعود تا 14 در رده بندی بولینگ)، در حالی که عماد وسیم بازیکن همه کاره پاکستان جابجا شد. در هر سه لیست

عماد پس از به ثمر رساندن 31 امتیاز در فینال، 15 پله صعود کرد و به 127 رسید. او همچنین ۴۴ پله صعود کرد و در بین همه کاره ها در رتبه ۲۴ قرار گرفت.

در به‌روزرسانی هفتگی رده‌بندی ODI، که به عملکرد بازی‌های جام برتر مردان ACC عمان و نپال در کیرتیپور می‌پردازد، Sandeep Lamikhane، اسپینر نپالی، پس از پایان با سه توپ 45، با یک موقعیت بالا رفت و به 22 رسید در حالی که کوشال مالا 108 توپ از 64 توپ را به پایان رساند. او را با 35 رتبه به رتبه 110 رساند.

زیشان مقصود قهرمان بازوی چپ عمان با دو پله صعود در رده بندی بولینگ به رده 49 رسیده است.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله