دیوید وارنر رفت! سونیل گاواسکار می خواهد که این ستاره هندی به عنوان کاپیتان پایتخت دهلی معرفی شود

دهلی کپیتالز در 7 سری سانرایزرز حیدرآباد را شکست داد© BCCI

دهلی کپیتالز دومین برد خود در IPL 2023 را پس از شکست سان رایزرز حیدرآباد در روز دوشنبه به ثبت رساند. DC با انتخاب اولین ضربه زدن، مجموع کم 144/9 را در 20 اور ارسال کرد. با وجود اینکه مایانک آگاروال و هاینریش کلاسن به ترتیب 49 و 31 ران به ثمر رساندند، SRW بعداً به 137/6 محدود شد. برای دی سی، آکسار پاتل بازیگر ستاره بود زیرا او نه تنها 34 دوش با چوب به ثمر رساند، بلکه ارقام 2/21 را با توپ نیز ثبت کرد. به غیر از جایزه مرد مسابقه، این بازیکن همه کاره تمجیدهای زیادی از سراسر جهان دریافت کرده است.

سونیل گاواسکار کاپیتان سابق هند نیز از ستایش آکسار ابایی نداشت و او را به عنوان کاپیتان دی سی به جای دیوید وارنر تایید کرد.

گاواسکار که در Star Sports Cricket Live صحبت می کرد، گفت: “من فکر می کنم آکسار پاتل باید به عنوان کاپیتان پایتخت دهلی منصوب شود. او بازیکن صادقی است. او در ریتم خوبی است. تیم هند می تواند از انتصاب او به عنوان کاپیتان فرنچایز سود ببرد. و به خوبی کار می کند. همه این کارها باید در درازمدت انجام شود.»

در صحبت از این مسابقه، تلاش واشنگتن ساندار بی نتیجه ماند زیرا سان رایزرز حیدرآباد هوای سختی را در روز دوشنبه ایجاد کرد و پایتخت دهلی را با هفت ران تعقیب کرد، سومین شکست متوالی آنها در IPL.

سوندار (4-0-28-3) و بوونشوار کومار (4-0-11-2) در نیمه اول ضعف دهلی کپیتالز را آشکار کردند تا آنها را به 144/9 محدود کند.

اما یک رویکرد ضربتی غیرقابل توضیح که در آن SRH هرگز به دنبال تسلط نبود، منجر به سقوط آنها شد زیرا آنها به 137/6 محدود شدند.

این شکست تنها با دو برد از هفت مسابقه، سانرایزرز را در رده نهم جدول امتیازی قرار داد. با وجود قهرمانی در این رقابت ها، دهلی کپیتالز همچنان در انتهای جدول لیگ باقی ماند.

با رسیدن مرحله قهرمانی فصل به نیمه راه، هر دو SRH و DC باید یک رشته نتایج مثبت را برای ماندن در مسابقه پلی آف به دست آورند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله