نایت رایدرهای کلکته در مقابل رویال چلنجرز بنگلور، IPL 2023 پیش بینی کردند: آیا آندره راسل برای KKR تفاوت ایجاد خواهد کرد؟

آندره راسل در حال بازی برای KKR در IPL 2023© BCCI

وقتی تیم نیتیش رانا روز چهارشنبه در بنگالور به مصاف رویال چلنجرز بنگلور می‌رود، کولکتا نایت رایدرز به دنبال بازگشت لیگ برتر هند (IPL) 2023 خود به مسیرهای پیروزی خواهد بود. KKR سه رویارویی آخر خود را با پرتاب کننده هایی که دوش های زیادی را در اورهای نهایی واگذار کرده اند، باخته است. چنای سوپر کینگز در آخرین مسابقه 236 گل به ثمر رساند و اگرچه نیتیش رانا و رینکو سینگ امیدوار بودند، اما از هدف کوتاهی کردند. با این حال، آخرین دیدار این دو تیم، KKR RCB را در باغ ادن شکست داد.

انتظار می‌رود که N Jagadeesan جایگاه خود را در ترکیب اصلی تیم حفظ کند، در حالی که لیتون داس و رحمان‌الله گورباز هر دو موفق به کسب امتیاز بزرگ نشدند. جیسون روی، که در نیم قرن یک بازی پیروز در برابر CSK به ثمر رساند، بازی را باز خواهد کرد در حالی که ونکاتش آییر برای KKR در شماره 3 قرار خواهد گرفت.

در رده میانی، کاپیتان رانا بار دیگر نقش بزرگی را در کنار رینکو سینگ و آندره راسل ایفا خواهد کرد که به دنبال کمک به توپ هستند.

انتظار می رود سونیل نارین و دیوید ویز به عنوان بازیکنان همه جانبه خارج از کشور بازی کنند در حالی که شاردول تاکور به دنبال تکرار قهرمانی های خود در برابر RCB خواهد بود. در بخش بولینگ، Umesh Yadav بازیکن ضربتی KKR خواهد بود در حالی که Varun Chakraborty قدرت شلیک بیشتری را به حمله چرخشی از قبل انباشته شده اضافه خواهد کرد.

KKR یازدهم پیش بینی کرد: N Jagadeesan (هفته هفته)، Jason Roy، Venkatesh Iyer، Nitish Rana (c)، آندره راسل، Rinku Singh، Sunil Narine، David Wiese، Shardul Thakur، Umesh Yadav، Varun Chakraborty.

موضوعات مطرح شده در این مقاله