مارک تیلور از دیوید وارنر برای فینال WTC، اولین آزمایش های خاکستر حمایت می کند

مارک تیلور کاپیتان سابق استرالیا از دیوید وارنر برای بازی در فینال جام جهانی تست ICC (WTC) مقابل هند در Oval در ماه ژوئن و همچنین بازی افتتاحیه Ashes 2023 در انگلیس حمایت کرده است. از آغاز سال 2021، وارنر در تست کریکت، میانگین زیر 39 را تحمل کرده است، و بازگشت های او به خصوص در دو سال گذشته عادی بوده است.

اگرچه او در آزمون دسامبر 2022 ملبورن مقابل آفریقای جنوبی یک قرن دوبل (200) به ثمر رساند – تنها صد آزمون او از ژانویه 2020 – وارنر میانگین 30.05 را در 11 بازی در سال گذشته به دست آورد. در سه مسابقه تستی که امسال انجام داد، وارنر تنها 36 ران در 9.00 به ثمر رساند.

وارنر 36 ساله در گذشته از بازنشستگی از کریکت تست برای پیشرفت در فرمت‌های کوتاه‌تر صحبت کرده بود و حضور او برای تکالیف بعدی توپ قرمز در استرالیا مشکوک تلقی می‌شد، به خصوص پس از عملکرد وحشتناکش با خفاش. در هند. .

با این حال، تیلور، کاپیتان و مفسر سابق استرالیا، از وارنر برای حذف تیم برای فینال های WTC و Ashes حمایت کرد.

تیلور روز سه‌شنبه به AAP گفت: «اگر برگ‌های چای را به درستی می‌خوانم، به نظر می‌رسد که آنها برای جام جهانی تست (فینال) در The Oval با دیوید خواهند ماند. و اگر استرالیا در مورد جام جهانی تست چنین احساسی دارد، پس بله، آنها باید آن را برای خاکستر شروع کنند.” اما علیرغم مبارزات اخیرش در کریکت توپ قرمز، وارنر یک کمپین به یاد ماندنی برای پایتخت دهلی در لیگ برتر هند ایجاد کرده است. لیگ، سه نیم قرن به ثمر رساند، 228 دوش در پنج مسابقه با 45.60 به ثمر رساند.

تیلور که استرالیا را به 26 برد، 13 باخت و 11 تساوی به عنوان کاپیتان در 50 تست هدایت کرد، اضافه کرد که مایل است کامرون بنکرافت راست دست را در تیم ببیند.

بسیار دشوار خواهد بود که عثمان خواجه و وارنر را باز کنند و سپس یک هفته بعد برای اولین آزمایش در ادگباستون عوض شوند. طرز فکر قدیمی من، من همیشه ترکیب دست راست و چپ را دوست دارم. بنابراین من دوست دارم کامرون بنکرافت فرصت دیگری را در صدر این سفارش کسب کند.» تیلور گفت.

تیلور افزود: “من می بینم که (مت) رنشو در نیوزلند (برای استرالیا A) دویدن داشته است، اما بنکرافت در تابستان در استرالیا تعداد زیادی دوندگی انجام داد.”

تیلور همچنین تاکید کرد که مارکوس هریس به دلیل مهارت های معمول او در بازی، ممکن است ترجیح داده نشود.

یکی از چیزهایی که من در مورد بنکرافت دوست دارم، و همچنین چیزی که در مورد رنشاو دوست دارم، توانایی آنها برای گرفتن در خارج از زمین است. ما باید در یکی دو سال آینده دو بازکننده پیدا کنیم. تنها چیزی که در مورد مارکوس هریس مرا آزار می داد، میدان دادن به او بود.

“به نظر می رسد که این مجموعه در حال گسترش است، فیلدینگ بسیار مهم خواهد بود. تیلور توضیح داد که من فکر می کنم در مقابل مارکوس هریس قرار خواهد گرفت که فیلدینگ او خیلی خوب نیست.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله