تمرین ضربه زدن MS Dhoni، هم تیمی CSK، دیپاک چهار را می ترساند، زیرا او به مکان امن عقب نشینی می کند. نگاه کن

IPL 2023 - تماشا کنید: تمرین ضربه زدن MS Dhonis، هم تیمی CSK، دیپاک چهار را در حالی که به محل امنی می رود، ترسانده است.

MS Dhoni تقریباً به صورت دیپک چهار ضربه می زند.© توییتر

چنای سوپر کینگز به رهبری ام اس ثونی روز دوشنبه در هشت دور بر رویال چلنجرز بنگلور پیروز شد. این برد آنها را به رتبه سوم جدول رده بندی رساند. طبق بسیاری از گزارش ها، لیگ برتر هند (IPL) 2023 می تواند آخرین لیگ دونی باشد. با این حال، هیچ تاییدی در این مورد وجود نداشت. در واقع، در این IPL، Dhoni نشان داده است که قدرت ضربه زدن او هنوز دست نخورده است. جدای از رفلکس های عالی در نگه داشتن ویکت، Dhoni در چند سال اخیر بیشتر از خودش استفاده کرده است تا CSK را با چند ضربه بزرگ به یک مجموع بزرگ برساند. حالا، ضربه زدن او به سادگی باعث ترساندن توپ گیران حریف، اما هم تیمی هایش می شود. در ویدئویی که اخیرا در شبکه های اجتماعی دست به دست شده است، دونی در حال تمرین در سایه همراه با تیم دیده می شود. وقتی خفاش را تاب می دهد، تقریباً به دیپ چهار برخورد می کند که آنقدر ترسیده است که می رود.

تماشا کنید: تمرین دونی چهار را ترساند و مجبور به ترک شد

رسیدگی به جوانان در طول اورهای مرگ “کار سختی” است و ماهندرا سینگ دونی، کاپیتان سوپر کینگز چنای، به دنبال دواین براوو با تجربه است تا به آنها کمک کند. همراه با Dhoni، براوو در برخی از بزرگترین بردهای CSK در لیگ برتر هند نقش داشته است. دونی پس از پایان بازی تیمش گفت: “این برای جوانان سخت است. اما آنها کار می کنند. براوو یکی از متخصصان است. با او، توپ گیرها اعتماد به نفس پیدا می کنند. این یک بازی تیمی است. مربی، مربی بولینگ و بازیکنان ارشد آنها را راهنمایی می کنند.” پیروزی هشت ران بر رویال چلنجرز بنگلور در روز دوشنبه.

Dhoni تحت تاثیر حرکات پا شیوام دوبه در برابر اسپینرها قرار گرفته است، اما گفت که باید روی ضربات خود در مقابل پیسرها کار کند.

در بازی این تیم مقابل RCB، دوبه توپ 27-52 را به ثمر رساند.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله