“فیلم یووراج سینگ در انتظار است”: تهیه کننده برنده اسکار گونیت مونگو تحت تاثیر فیلم “خاموشی” هند بزرگ قرار گرفت.

تصویر فایل یووراج سینگ، ساچین تندولکار و هاربهاجان سینگ با جام جهانی.© AFP

فیلم‌های زندگی‌نامه‌ای درباره کریکت‌بازان هندی اغلب مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. چه «MS Dhoni: The Untold Story» یا «83» یا «Shabaash Mithu»، زمانی که زندگی بازیکنان کریکت روی صفحه نمایش بزرگ نمایش داده می‌شود، طرفداران بیشتر اوقات در معرض لذت هستند. به غیر از بیوگرافی در Dhoni، Mithali Raj و Kapil Dev، چند فیلم زندگینامه ورزشی دیگر نیز برای انتشار آماده شده اند. همسر ویرات کوهلی و بازیگر آنوشکا شارما در فیلم زندگینامه خود نقش یک دختر هندی به نام جولان گوسوامی را بازی می کند. با این حال، یکی از کریکت بازان افسانه ای که هنوز فیلم زندگینامه اش اعلام نشده است، یووراج سینگ است.

قهرمان جام جهانی T20 هند در سال 2007 snf thr 2011 ODI قهرمان جام جهانی یکی از مشهورترین بازیکنان کریکت است. اکنون گونیت مونگو که تهیه کننده مستند کوتاه برنده جایزه اسکار 2023، فیل نجواکننده است، گفته است که انتظار می رود فیلمی درباره یووراج ساخته شود.

Guneeth Mongo در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی IPL منتشر شده است، گفت: “من دوست دارم ساچین تندولکار را ببینم، اما فکر می کنم فیلم یووراج سینگ در انتظار اکران است.” او اخیرا در یک مسابقه IPL شرکت کرده است.

از او همچنین در مورد یکی از کریکت‌بازان که ویژگی‌های یک فیل را دارد، پرسیده شد، مونگو گفت: «یوراج سینگ. من عاشق یووی هستم. من فکر می کنم روح او، خام بودن او. چگونه یک شخص را می بینید، تجربه او را چگونه می بینید، هیچ مانعی ممنوع نیست. ارزشمند است.”

وقتی از مونگو پرسیده شد که آیا او مستندی در مورد کریکت خواهد ساخت، گفت: «من به نوعی درگیر مستند ساچین بودم. من از او حمایت کردم. منظورم یک داستان تخیلی است. من جزئیات را به شما نمی گویم. اکنون. اما مطمئناً تاریخچه ای در مورد کریکت وجود دارد. مونتاژ آن یک رویا خواهد بود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله