لیگ قهرمانان: “منچستر یونایتد” با شکست در لایپزیگ از لیگ قهرمانان کنار رفت


سرمربی منچستر یونایتد ، اوله گونار سالسکیار اعتراف کرد که تیمش سعی کرد دو گل زودهنگام را از دست بدهد وقتی که آنها روز سه شنبه از لیگ قهرمانان اروپا با شکست 3-2 برابر LB لایپزیگ که به رده شانزدهم رسید ، از لیگ قهرمانان خارج شدند. نیمه دوم لایپزیگ به لطف آنجلینا ، آمادو حیدر و جاستین کلویورت از منچسترسیتی در ردبول آرنا به نیمه 3-0 رسید. یونایتد در ده دقیقه آخر موفق به گلزنی شد که برونو فرناندز یک پنالتی را تبدیل به گل کرد و پل پوگبا یک بازیکن تعویضی را به ثمر رساند ، اما لایپزیگ این گل را به بیرون زد.

بوق تجاری

اوله گونار سولسکایر ، مدیر منچستر یونایتد گفت: “ما تا جایی که آنها گل دوم را نیافتند صعود نکردیم.”

“ما می دانستیم که آنها به ما برخورد می کنند و در محوطه جریمه سانتر می کنند ، اما دو گل زودهنگام را از دست دادیم و هرگز نرفتیم.”

پیروزی باشگاه آلمانی انتقام ضربه “یونایتد” را با نتیجه 5 بر صفر در ماه اکتبر گرفت.

جولیان ناگلسمن ، مربی لایپزیگ با اشتیاق گفت: “بچه ها سخت جنگیدند ، آنها ماشین هستند.”

لایپزیگ فقط دو دقیقه طول کشید تا پس از چاقوی زرق و برق دار آنجلینا به برتری برسد.

مدافع اسپانیایی گفت: “من واقعاً احساس خوبی دارم. ما تا آخرین لحظه کار سختی انجام دادیم ، اما در پایان قدرت خود را حفظ کردیم.”

“من خیلی خوشحالم که پیروز شدیم.”

سولسکر پنج تغییر در سمت پیروزی آخر هفته در وستهام با نتیجه 3-1 ایجاد کرد ، از جمله لوک شاو در دفاع چپ برای 150 امین حضور پس از بهبودی از ناحیه همسترینگ.

پوگبا ، که نماینده او گفت هافبک در اولدترافورد “ناراضی” است ، روی نیمکت بازی را شروع کرد ، اما ضربه سر دیرهنگام او یونایتد را به آلمان امیدوار کرد.

میزبان فقط دو دقیقه بعد با پاس مارسل سابیتزر در زمین با دفاع چپ آنجلینا پیش افتاد و ضربه پای چپ او از کنار دیوید دخیا عبور کرد.

وقتی حیدر حرکتی را که با چرخاندن توپ به خانه آغاز کرده بود ، در دقیقه 13 دوباره دروازه بان یونایتد ناکام شد.

می توانست 3-0 لحظه بعد باشد که امیل فورسبرگ از فاصله نزدیک با یک گل به گل برسد.

یک ضربه سر احتمالی توسط میسون گرینوود و یک نیمه فرصت توسط مارکوس راشفورد توسط یونایتد در عرض نیم ساعت ساخته شد.

گل در لایپزیگ هنگامی که ابراهیم کناته به سمت میله رفت و ویلی اوربان به خانه هل داد تا آفریقای VAR را دریافت کند ، ممنوع شد.

یونایتد در نیمه دوم دفاع خود را تقویت کرد وقتی دونی ون دی بیک جایگزین الکس تلس وینگر چپ شد و پوگبا در نیم ساعت گذشته از زمین بیرون آمد.

قبل از اینکه دفاع ضعیف تری به میزبان اجازه دهد گل سوم را به ثمر برساند ، یونایتد تهدید کرد که فرناندز به تیر دروازه برخورد کند و سپس به تیر دروازه برخورد کند.

جولیان ناگلسمن ، مربی لایپزیگ به حمله حمله کرد و یوسف پولسن و کلویورت را به بیرون آورد ، بازیکنانی که در دقیقه 69 پاس سبیتزر را گرفتند و د خیا را خم کردند.

بالا رفته

مرحله آخر یک درام بود که کونات گرین وود را زمین انداخت و فرناندز در دقیقه 80 یک پنالتی را به گل تبدیل کرد.

پوگبا سپس با کرنر عمقی فرناندز روبرو شد که روی تیرک مشخص نبود و سر او از کونات منحرف شد و در دقیقه 82 بازی را 3: 2 کرد ، اما لایپزیگ در مبادلات پرتنش و بسته بازی را پشت سر گذاشت.

مباحث ذکر شده در این مقاله