لیگ قهرمانان اروپا: منچستر یونایتد از لایپزیگ کنار رفت – فوتبال

RB “لایپزیگ” در 13 دقیقه اول دو گل به ثمر رساند ، اما باید در بازگشت دیرهنگام “منچستر یونایتد” زنده بماند تا پیروزی 3 بر 2 را در روز پنجشنبه پیش بینی کند ، که آنها را به مرحله لیگ قهرمانان فرستاد و از تیم انگلیسی کنار رفت.

ژرمن ها ، نیمه نهایی فصل گذشته ، در مراحل اولیه کاملاً مسلط بودند و با گل های آنجلینا و آمادو حیدری قبل از سوم شدن در نیمه دوم ، 2-0 پیش افتادند و جاستین کلویورت ثابت کرد آخرین ناخن تابوت یونایتد است.

پنالتی برونو فرناندز در دقیقه 80 به میهمانان احیا کرد و ضربه سر پل پوگبا خیلی زود یک فینال پرتنش ایجاد کرد ، اما برای یونایتد که شروع بدی داشت خیلی دیر بود و حالا او لیگ اروپا را آغاز می کند.

جولیان ناگلسمن ، مربی لایپزیگ گفت: “در پایان بسیار پرتنش بود ، اما ما برای مدت طولانی بازی خوبی داشتیم.” بازیکنان برنامه ما را به خصوص در نیمه اول به خوبی اجرا کردند. بچه ها سخت جنگیدند ، من قبل از بازی گفتم که آنها ماشین هستند و امروز آنها دوباره آن را نشان دادند. “

لایپزیگ در گروه H در رده دوازدهم قرار دارد ، اما باید منتظر بماند تا در آنجا بماند یا خیر ، و یونایتد با 9 امتیاز سوم شد. پاری سن ژرمن نیز در سن 9 سالگی است اما با عملکرد بهتر مقابل یونایتد و لایپزیگ ، روز چهارشنبه پس از تعلیق بازی به دلیل حادثه داور چهارم ، دوباره مقابل استامبول باشاک شهیر صف آرایی می کند.

لایپزیگ که در منچستر با نتیجه 5 بر 0 مغلوب یونایتد شد ، با شور و هیجان بازی را آغاز کرد ، در دقیقه دوم با یک ضربه محکم آنجلینا از روی کراس مارسل سابیتزر مهمانان را مبهوت کرد. اسپانیایی که در منچستر سیتی به خدمت گرفته شد ، یونایتد را از جناح چپ پاره پاره دوید و در دقیقه 12 وقتی توپ را از طریق حیدر به گل انداخت ، باز هم فضای زیادی برای او باقی ماند.

آرون ون بیساک از یونایتد با جناح راست کاملاً مغلوب شد و ژرمنی ها گل سوم را به دست آوردند. آنها فکر می کردند وقتی ویلی اوربان توپ را درون دروازه قرار داد فقط برای نگه داشتن آن در آفساید ، آن را بدست آوردند. یونایتد ، با وجود بازگشت لوک شاو و دروازه بان دیوید دخیا ، در برابر آسیب پذیری بود و مجبور شد چندین بار سیستم خود را تغییر دهد ، ناامیدانه تلاش می کرد جلوی هجوم را بگیرد.

لایپزیگ با تعویض کلویورت در دقیقه 69 گل سوم را به ثمر رساند. با این حال ، فرناندز که پیش از این با ضربه ایستگاهی به تیر دروازه برخورد کرده بود ، در دقیقه 80 از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا در بازی یونایتد فوریتی ایجاد کند. ریباند پوگبا با ضربه سر مگوایر به درون دروازه رفت و در 82 بازی 3-2 شد ، اما یونایتد که برای صعود حداقل به یک امتیاز نیاز داشت ، موفق به گل تساوی نشد.

هری مگوایر ، مدافع ایالات متحده ، گفت: “11 بدن وجود دارد که باید بیرون بیایند و پرخاشگر باشند.” این اصول فوتبال است. اگر عبور از زمین ها را مسدود نکنید ، در مسابقات پیروز نمی شوید.