لیگ قهرمانان: شاختار رئال مادرید را دوباره متحیر کرد و اسپانیایی ها را در مرز ترک کرد – فوتبال

امیدهای لیگ قهرمانان رئال مادرید پس از شکست 2-0 مقابل شاختار دونتسک در روز سه شنبه در تعادل قرار دارد و با یک دور مانده به پایان در رده سوم گروه B قرار دارد. 13 بار قهرمان اروپا در دقیقه 57 عقب رفت وقتی که شاختار جایگزین دنتینیو شد و رافائل واران را به خوبی استفاده کرد و راهی استادیوم خالی المپیک شد ، جایی که مادرید آخرین لیگ قهرمانان اروپا را در سال 2018 بدست آورد.

سپس مانور سلیمان ، مهاجم اسرائیلی ، پیروزی شوک میزبان مقابل اسپانیایی ها را در 82 مین تک بازی روی پیشخوان تکمیل کرد و در گوشه پایین کار را به پایان رساند.

در نیمه اول ، دنتینیو به عنوان جانشین مهاجم جونیور مورائس وارد زمین شد که پس از بیرون کشیدن واران برای جلوگیری از صعود او به دروازه ، مصدوم شد.

شاختار که مادرید را با نتیجه 3-2 مغلوب مهرماه کرد ، در کنار تیم زین الدین زیدان با هفت امتیاز در رده دوم گروه B قرار دارد اما به لطف یک معمای بهتر بالاتر از آنها است.

به نظر می رسید که سرنوشت مادرید هفته آینده به دست آنها باشد ، اما “اینتر” میلان آنها را نجات داد و رهبران “بوروسیا” مونشن گلادباخ را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد.

میزبان “رئال” هفته آینده در بازی فینال ، با دانستن اینکه این پیروزی صلاحیت گروه او را برای بیست و چهارمین فصل متوالی تضمین می کند.

آنها همچنین با تساوی می رفتند تا اینکه اینتر در خانه شاختار را شکست داد.

این شکست روز شنبه در معکوس “آلاوز” در “لالیگا” با نتیجه 2 بر 1 رقم خورد ، اما زیدان قول داد که جنگ را ادامه دهد ، و پیشنهادات استعفا را رد کرد ، مانند مه 2018 پس از برداشتن سومین تاج متوالی لیگ قهرمانان.

“من خوش بین هستم. این لحظه دشواری است ، اما ما باید شخصیت خود را نشان دهیم و بالا باشیم. “

“آنچه امروز رخ داد شرمساری واقعی است ، زیرا ما لیاقت آن را نداشتیم ، اما باید در بازی بعدی خود پیروز شویم. ما به خودمان ایمان خواهیم آورد و خواهیم جنگید ، شما از این اطمینان داشته باشید. ”او در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی اضافه کرد.

قهرمان اسپانیا در آخرین بازی خود در اروپا 2-0 اینتر را شکست داد ، در حالی که اوکراینی ها توسط گلادباخ 4-0 کشته شدند ، اگرچه شاگردان زیدان با شکست شوک در خانه آلاوس به زمین برگردانده شدند.

“رئال” پس از یک مصدومیت دیگر بلژیکی رکورد “ادن هازارد” را از دست داد و همچنان بدون سرخیو راموس کاپیتان باقی ماند ، اگرچه آنها به بازگشت کریم بنزما کمک کردند.

قبل از وقفه ، مارکو آسنسیو از زاویه ای محکم به تیر دروازه برخورد کرد ، آنها بهتر به نظر می رسیدند و تقریباً یک گل زودهنگام به ثمر رساندند ، اما نیمه دوم به شاختار تعلق داشت ، که یک پیروزی ناراحت کننده دیگر برابر پادشاهان فوتبال اروپا به دست آورد.

سلیمان شاختار گفت: “این یک مسابقه عالی و نتیجه عالی برای ما بود. شش امتیاز در دو بازی برابر رئال مادرید یک رویا است. اکنون شانس خوبی برای عبور از مرحله حذفی داریم اما بازی بسیار سختی با اینتر خواهیم داشت. “” (گزارش توسط ریچارد مارتین ؛ تدوین توسط کن فریس و توبی دیویس)