“سویا” هیچ بازیکنی را در برابر “چلسی” – فوتبال مهار نمی کند

ژولن لاپتگی ، مربی سویا قصد ندارد در بازی روز چهارشنبه لیگ قهرمانان در خانه چلسی در کنار بازیکنان استراحت کند ، با وجود اینکه تیمش از مرحله حذفی عبور کرده و آخر هفته آینده به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.

هر دو طرف 10 امتیاز دارند و به مرحله بعد صعود می کنند ، اگرچه برنده بازی روز چهارشنبه در سانچز پیژوان در گروه E مقام اول را کسب می کند و قبل از قرعه شانزدهم قرعه کشی می شود.

این مربی گفت هنوز امیدوار است که بتواند روی لوک دو جونگ و لوکاس آکامپاس که روز سه شنبه تمرین را از دست داده اند حساب کند ، در حالی که او به دلیل آزمایش مثبت در COVID-19 بدون دروازه بان انتخاب اول بون و کارلوس فرناندز خواهد ماند. ، به علاوه هافبک های آسیب دیده مارکوس آکونا و سوزو.

بعد از درگیری روز شنبه با چلسی ، سویا میزبان قهرمان لالیگا است.

لاپتگی روز سه شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: “چندین بازیکن ما نتوانسته اند تمرین کنند (دی جونگ و اوکامپاس) و من امیدوارم که بتوانیم آنها را برگردانیم و شخص دیگری را از دست ندهیم.”

“این مسابقه یک چالش بسیار مهیج در برابر تیمی است که برای فتح لیگ قهرمانان فراخوانده شده است. آنها بهترین حمله را در انگلیس دارند (همراه با “لیورپول”) و ما بسیار خوشحالیم که برای جوایز بازی می کنیم. “

تقریباً با شروع فصل داخلی ، تیم لوپتگی در همه مسابقات پنج پیروزی متوالی دارد.

چلسی از ماه سپتامبر شکست نخورده است و او شش پیروزی متوالی برابر تساوی خانگی یکشنبه بدون سران لیگ برتر تاتنهام داشته است.

“با وجود بازیکنانی که کمبود داریم ، در شرایط خوبی هستیم ، اما انتظار دارم بازی بسیار سختی مقابل تیمی با استعداد فردی و جمعی زیاد برگزار شود و اگر می خواهیم پیروز شویم ، باید کار و تلاش خود را دو برابر کنیم” – او اضافه کرد.