درون Said Tandan-Parampara Thakur در عروسی نویدا: دوتایی بخایالی گره می زند ، “از غم می خندد ، شکست می خورد” – موسیقی

آهنگسازان ساشا تاندون و پارامپارا تاکور که چندین ساخته برای فیلم های مختلف بالیوود ساخته اند ، سرانجام عکس های عروسی خود را به اشتراک گذاشتند. این دو هفته گذشته در میان خانواده و دوستانش در نویدا گره خورد.

ساشا با به اشتراک گذاشتن اولین عکس های عروسی خود در اینستاگرام ، نوشت: ”ممنون از اینکه 5 سال گذشته با من بودید. کاش زودتر می توانستم با تو ملاقات کنم و حتی بیشتر از زندگی ام را با تو سپری کنم. ما از اندوه و میلیون ها شکست خود خندیدیم ، فکر می کردیم هنوز موفق خواهیم شد. امروز ، با یادآوری تمام شبهای بی خوابی که با هم روی یک هدف کار کردیم. ما همه جا کار می کنیم. هیچ وقت نمی دانست ما باید یکی باشیم. از اینکه وقتی فقط دو نفر در مقابل کل دنیا بودیم با من بودی متشکرم. “

طبق گزارشی در آینه بمبئی ، ساشا در مراسم عروسی آهنگ Humraah از Malanga را برای پارامپاری خواند. آنها همچنین با هم به آهنگ خود “Nasheeli Aankhein” برقصیدند.

پارامپرا یکی از تصاویر را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و در ادامه جزئیات نحوه عاشق شدن آنها را به اشتراک گذاشت. پارامپرا در مورد چگونگی دیدار آنها در آستانه گوش دادن به یک نمایش موسیقی واقعی گفت: اولین جلسه ما در 19 آوریل 2015 در 6.45 صبح بود. ما آهنگهایمان را که مجبور بودیم برای #TheVoiceIndia Auditions بخوانیم گوش دادیم ، تا رسیدن به فینال هرگز با یکدیگر صحبت نکردیم. هیچ یک از ما برنده نمایش نبودیم. اما درد حذف در قلب هر یک از ما بود. ما به شهرهای خود برگشتیم و فکر کردیم همه همین است. اما بعضی اوقات افراد درون ما را وادار می کردند تا از طریق تماس با هم در ارتباط باشیم و تصمیم گرفتیم دوباره با هم ملاقات کنیم. گام های كودكانه ای كوچك به سمت آنچه كه می خواستیم بدست آوریم برداشت. آنها با هم میلیونها شکست روبرو شدند. میلیون ها فقط به این همه غم ها بخندیم و بپذیریم که به هر حال این کار را خواهیم کرد. من در شما یک دوست واقعی پیدا کردم. هر وقت که من بهم میریزم ، شما آنجا هستید که بدون اینکه به من اطلاع دهید آن را رفع کنید. راهنمای من. من را برای همیشه راهنمایی کنید و بگذارید با هم منفجر شود. “

همچنین بخوانید: درون عروسی Adity Narayan-Shveta Agarwal: اولین عکس های این مراسم ، رقص Udit Narayan در باروک. اینجا را ببین

ساشا و پارامپارا چندین آهنگ موفق مانند Psycho Saiyaan برای Saaho ، Bekhayali برای Kabir Singh ، Ghamand Kar و Tinak Tinak برای Tanhaji: The Unsung Warrior ، Dilbara برای Pati Patni Aur Woh و بسیاری آهنگ های دیگر ساخته اند.

ساشا همچنین عکسی از مراسم هلدا را که در آن در پارامپار زانو زده بود به اشتراک گذاشت. وی گفت: “با هم این مکان مکانی عالی برای #sachetparampara برای همیشه # SachetParampara است.” پارامپارا بهمراه همین تصویر نوشت: “من نمی دانم بدون تو چه می کردم؟”

ساشا جشن های صمیمی عروسی آنها را به یاد ماندنی ترین روزها خواند. او همراه با مروری بر مراسم سانگیتا و mehendi آنها نوشت: “عشق ، خندیدن و همیشه شاد باشید. این دو روز برای ما به یادماندنی ترین روزهاست.”

دنبال کردن htshowbiz بیشتر