لیگ قهرمانان: اولیویه ژیرود چهار گل “سویا” چلسی را در گروه برتر به ثمر رساند


اولیویه ژیرود چهار گل به ثمر رساند که چلسی روز چهارشنبه به ثمر رساند و قبل از پیروزی 4-0 مقابل سویا موفق به کسب مقام اول در گروه E لیگ قهرمانان شد. این مهاجم 34 ساله از آن زمان فرنس پوشکاس مجارستانی بزرگ در سال 1965 برای رئال مادرید مقابل فاینورد ، پیرترین بازیکنی است که در مسابقات هت تریک کرده است. وی همچنین اولین بازیکنی است که پس از کریستیانو رونالدو در برابر مالمو پنج سال پیش چهار بار در یک بازی لیگ قهرمانان آنلاین شد. فرانک لمپارد ، سرمربی چلسی ، آخرین بازیکن چلسی که در بازی مقابل استون ویلا چهار گل به ثمر رساند ، به BT Sport گفت: “عملکرد انفرادی شگفت انگیز اولیویه. او را خوشحال کرد ، تیم را خوشحال کرد. این یک مکان دشوار است.” 2010 .

بوق تجاری

هر دو تیم پیش از شروع به مرحله یک شانزدهم نهایی راه یافته اند ، اما ژیرود از نادرترین شروع استفاده کرد ، با گلزنی با پای چپ ، پای راست و سر خود چلسی را به عنوان برنده گروه دید و یک پنالتی نیز زد.

من دو سال پیش نمی دانستم که وقتی من (سه) برای “کی یف” (“دینامو”) در لیگ اروپا گل زدم و گفتم ، “منظورت چیست؟ ژیرود گفت: “این خوب بود ، اگرچه پاس های خوبی داشتم.”

“من سعی خواهم کرد که اینگونه ادامه دهم – کار خوب تیم را به پایان برسانم و حضور در تاریخ باشگاه همیشه خوب است و ما برای جشن گرفتن تاریخ خود فوتبال بازی می کنیم ، بنابراین خوشحالم که به تیم کمک می کنم تا پیروز شود و چهار گل به ثمر برساند.”

تیم فرانسوی پیامی را به لمپارد ارسال كرد و تیم ورنر و تامی آبراهام به نظر می رسید كه بالاتر از او قرار داشته اند و همین امر از همان آغاز دوم این فصل ، اكثریت قریب به اتفاق را تشکیل داده است.

ژیرود در پاسخ به این سال که آیا انتظار دارد در اولین نمایش روز شنبه مقابل لیدز یونایتد بازی کند ، گفت: “بگذارید از شب و آن برد بزرگ لذت ببرم و سپس استراحت خواهیم کرد و خواهیم دید که برنامه چیست.” لیس زدن

حالا لمپارد می تواند در بازی گروهی آخر مقابل کراسنودار در استمفوردبریج به بازیکنان استراحت دهد و تیم او می خواهد روند فصل گذشته را به رده شانزدهم برساند ، جایی که آنها به خوبی از برندگان نهایی بایرن شکست خوردند.

– پایان باشکوه –

چربی با جمع کردن یک پاس هوشمندانه از کی هاورتز قبل از حمله به داخل و در دقیقه هشتم خم شدن یک ضربه زیبا را به گوشه دور دور کرد تا چلسی را به جلو بیاورد.

سویا از دیدن دو شکایت در مورد پنالتی های هندبال ناامید شد.

قاضی آرتور سارس دیاز پس از بررسی مانیتور ، ادعای پردازش کریستین پولیشیچ را در دقیقه 20 رد کرد.

پس از تأخیر طولانی VAR ، پنالتی دیگر میزبان پس از ضربه آزاد ایوان راکیتیچ به چلسی محروم شد.

گذشته از آن لحظات عصبی ، بلوزهای لمپارد حتی بیشتر تهدیدآمیز بود: آنتونیو رودیگر قبل از اینکه آلفونسو پاستور پاس کم پولیسیچ را حفظ کند ، دید سرش از خط خارج شد.

نیمه دوم را میزبان درخشان آغاز کرد ، زیرا ژئوس ناواس با مهارت ماهوی نمانیا گودل را انتخاب کرد ، اما بازیکن ملی پوش صربستان ضربه کمی زد.

در دقیقه 54 “چلسی” برتری خود را دوبرابر کرد اما ژیرود پرونده خود را به بازی بیشتر رساند و پاس ماتئو کواچیچ را تضمین کرد و توپ را از دروازه بان “سویا” کوتاه کرد.

بالا رفته

اما او به اینجا ختم نشد و اولین هت تریک خود را در لیگ قهرمانان پس از زرادخانه “بالا” آرسنال در سال 2015 انجام داد و سر خود را از روی سانتر N’Golte Kante چرخاند.

فت در عرض هفت دقیقه بازی نمایشی از روی زمین را به اتمام رساند و یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند که خودش به دست آورد.

مباحث ذکر شده در این مقاله