ارج نهادن به لیونل مسی مارادونا پس از قتل بسیار زیبا و حیرت انگیز بود: لالیگا ، هند ، خوزه آنتونیو کاچاس

در 25 نوامبر سال 2020 ، دنیای فوتبال افسانه خود را از دست داد – دیگو مارادونا. مهاجم آرژانتینی که با گل “دست خدا” در جام جهانی 1986 شهرت داشت ، در طول زندگی تاریخی خود انقلابی در فوتبال آمریکای جنوبی ایجاد کرده است. وی همچنین در مدت اقامت دو ساله خود در بارسلونا در سالهای 1982-1985 تأثیر زیادی در فوتبال اسپانیا داشت. در سال 1992 ، مارادونا به لیگ بازگشت و یک فصل در سویا بازی کرد.

در مصاحبه اختصاصی با هندوستان تایمز ، مدیرعامل لالیگا هند خوزه آنتونیو کاخاس سوال تأثیر مارادونا در فوتبال اسپانیا را باز کرد. خوزه همیشه در مورد ادای احترام اخیر به لیونل مسی ، اسطوره آرژانتینی ، پس از پیروزی 4-0 مقابل آساسونا در هفته گذشته ، که باعث پرداخت 600 یورو جریمه بارسلونا شد ، صحبت کرده است.

در اینجا گزیده هایی آورده شده است:

مارادونا در مدت حضورش در بارسلونا چه تاثیری بر لالیگا گذاشت؟

قرارداد مارادونا برای “بارسلونا” به معنای یک انقلاب روابط عمومی بود. برای دهه ها ، نه تنها شبکه های اجتماعی بلکه وجود ارتباطات دیجیتال نیز یک پدیده اجتماعی بوده است. علاوه بر این ، مارادونا برخی از شاخص ترین گل ها را هنگام بازی در بارسلونا به ثمر رساند. او حتی باعث شد یکی از باورنکردنی ترین قطعه های دریبل در فوتبال در طول مسابقه ال کلاسیکو را شاهد باشیم.

چگونه مارادونا در تاریخ فوتبال اسپانیا به یاد می ماند؟

فراموش نکنیم که مارادونا کار اروپایی خود را در بارسلونا آغاز کرد و با بازی در سویا با یک فصل فراموش نشدنی از ورزشگاه های قاره خداحافظی کرد. هواداران بارسلونا و سویا و هم تیمی های سابق همیشه نسبت به دیگو پوشیدن نوکمپ و سانچز پیزخوان ابراز عشق کرده اند.

مارادونا چه تاثیری در فوتبال اسپانیا داشت؟

فوتبال اسپانیا رابطه بسیار نزدیک و ویژه ای با فوتبال آمریکای جنوبی دارد. اگر به داستان او نگاه کنید ، بهترین بازیکنان در تیم های لالیگا بازی می کنند. این مسئله به ویژه هنگامی که در مورد بازیکنان آرژانتین صحبت می کنید بیشتر صدق می کند. بله ، استفانو ، مارادونا و مسی شاید بهترین بازیکنان آنها باشند ، در حالی که دیگران معتقدند فقط پله و کرایف می توانند به آن سطح برسند. بنابراین اگر این پنج نام را از نزدیک مشاهده کنید ، همه به جز اسطوره برزیل در اسپانیا برای تیم لالیگا بازی می کردند.

تکریم مسی مارادونا پس از گلزنی به توپ – نظر شما در مورد این حرکات آرژانتینی چیست؟

دیگو و لئو رابطه نزدیک حرفه ای و شخصی داشتند. مسی همیشه از مارادونا قدردانی زیادی کرده است. ادای احترام به مسی پس از ارزیابی فقط زیبا و چشمگیر بود.