زیر آتش زین الدین زیدان از بازیکنان رئال مادرید می خواهد که بایستند و حساب کنند


زین الدین زیدان ، سرمربی رئال مادرید ، آخر هفته جاری در حال عزیمت به سویا در لالیگا است و اصرار دارد که علیرغم دوندگی فاجعه بار اخیر ، قصد استعفا ندارد. از ماه اکتبر ، مادرید فقط یک بار در لالیگا پیروز شده است ، و همچنین سه شنبه در لیگ قهرمانان به دونتسک شاختار باخته است و هفته آینده باید در بروسیا مونشن گلادباخ پیروز شود. “رئال” با “ویارئال” به تساوی رسید ، در “آلاوس” پایین بود و از آخرین پیروزی در لیگ توسط “والنسیا” کشته شد ، و قهرمانان را در جایگاه چهارم قرار داد و با “رئال سوسیداد” هفت امتیاز بازی کرد

بوق تجاری

زیدان پس از شکست در اوکراین گفت: “من قدرت لازم برای اصلاح اوضاع را دارم و می خواهم همه چیز را برای آن ، و همچنین بازیکنان را بدهم.”

“ما باید بلند شویم و به مسابقه بعدی فکر کنیم. ما یک حرکت بد داریم ، چیزی جز فکر کردن به مسابقه بعدی ، ما می توانیم جلو برویم.

وی افزود: “در لحظات دشوار شما باید شخصیت نشان دهید.”

مطبوعات محلی مائوریتزیو پاچتینو ، رئیس سابق تاتنهام و رائول ، مهاجم سابق مادرید رائول را با کار این بازیکن فرانسوی مرتبط می کنند.

به گزارش روزنامه AS ، سرخیو راموس در این هفته تیمی را جمع كرد كه زیدان در آن غایب بود و به هم تیمی ها گفت “تا پایان سال” یك تقویت اضافی كنند.

راموس پیش از سفر به رامون سانچز پیزخوان ، جایی که آنها در شش دیدار از هشت دیدار گذشته خود را از دست داده اند ، در بیانیه ای گفت: “آقایان واقعی است. با هم ما از بدترین شرایط خارج شدیم.”

میزبانان شنبه در ماه نوامبر پس از شروع کند و ناخوشایند فصل تحت هدایت ژولین لاپتگی ، رئیس سابق مادرید ، در لیگ برتر اسپانیا ناراحت بودند.

بازیساز اسپانیایی سوسو پس از شش هفته محرومیت از یک میدان با آسیب دیدگی عضلانی ، مجبور به بازگشت به لیگ اروپا است.

پخش کننده برای مشاهده: Joao Felix

مهاجم پرتغالی فصل گذشته در حالی که 9 گل به ثمر رساند در آستانه تساوی برای اتلتیکو مادرید مادرید قرار دارد.

حق الزحمه 126 میلیون یورویی او ، دومین مبلغی که نوجوان بابت مبلغی که پاری سن ژرمن برای کیلیان امباپه پرداخت ، فلیکس را تحت فشار قرار داد و او نتوانست به اولین بازی خود در پایتخت اسپانیا رضایت دهد و 13 بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد.

روز شنبه ، اتلتیک میزبان رئال وایادولید بود که در رده هفدهم قرار گرفت و یک پیروزی می تواند آنها را موقتاً به تور بفرستد ، در حالی که یک روز بعد سوسیداد راهی آلاوس شد.

برنامه (تمام وقت گرینویچ):

جمعه

Athletic Bilbao – Celta Vigo (2000)

شنبه

لوانته – ختافه (1300) ، سویا – رئال (1515) ، اتلتیک مادرید – رئال وایادولید (1730) ، کادیز – بارسلونا (2000)

یکشنبه

گرانادا – هوئسکا (1300) ، اوساسونا – رئال بتیس (1515) ، ویارئال – الچه (1730) ، دپورتیوو آلاوز – رئال سوسیداد (2000)

بالا رفته

دوشنبه

ایبار – والنسیا (2000)

مباحث ذکر شده در این مقاله