تاتنهام ، آث میلان ، از لیگ حذفی لیگ اروپا – فوتبال حذف شد

آث میلان با دو گل پیروز شد تا روز پنجشنبه سلتیک را با نتیجه 4-2 شکست دهد و به لیگ حذفی لیگ اروپا راه یابد ، در حالی که تاتنهام علی رغم تساوی دیرهنگام به جلو رفت.

گرت بیل پس از بازگشت از رئال مادرید به تاتنهام با تساوی 3-3 با باشگاه لندن اتریش لاسک اولین گل خود را در لیگ اروپا به ثمر رساند ، که برای صعود به گروه J کافی بود.

12 تیم دیگر راه خود را پیدا کردند: “براگا” ، “لیل” ، “ویارئال” ، “آنتورپ” ، “دینامو” ، “بلگراد” ، “لورکوزن” ، “پراگ” ، “اسلاویا” ، “رنجرز” ، “بنفیکا” ، ” گرانادا »و« PSV »از آیندهوون.

هواداران برای اولین بار از ماه مارس که آرسنال میزبان راپید وین بود ، به بازی فوتبال اروپا در انگلیس بازگشتند.

آرسنال از اول نوامبر در لیگ برتر هیچ پیروزی کسب نکرده است ، اما آخرین تیمی است که پس از پیروزی 4-1 در رده دوم رقابت های اروپا رکورد قابل توجهی را حفظ کرده است.

رهبر لیگ اسپانیا “رئال سوسیداد” با یک نتیجه 2 بر 2 سورپرایز برگزار کرد و قبلا “ریجکا” را حذف کرد.

آدرس میلان

سلتیک از یک ضربه زودهنگام برای برتری 2-0 در سن سیرو استفاده کرد ، اما میلان تقریباً بلافاصله با دو گل در دو دقیقه برگشت.

تام روگیچ پس از اولین حرکت تهاجمی از اشتباه رادا کرونیچ استفاده کرد و در دقیقه 7 سلتیک را به دروازه فرستاد.

هفت دقیقه بعد ، آدسون ادوارد توپ را از طریق جیانلوئیجی دونارما ، دروازه بان میلان به بیرون انداخت تا میزبان را در مقابل ناظر زلاتان ابراهیموویچ در جایگاه ، بی حس کند.

هاکان چالان اوغلو بازگشت “میلان” را با یک ضربه آزاد 10 دقیقه بعد به خوبی اجرا کرد و خیلی زود گل تساوی با ضربه ساموئل کاستیلیا به سقف تور رخ داد.

ینس پتر هاوژ پنج دقیقه بعد در نیمه دوم بازگشت “میلان” را به اتمام رساند و سه حریف را پشت سر گذاشت تا اینکه “میلان” سوم را کشت.

نروژی برای پایان دادن به نتیجه ، براهیم دیاز جانشین خود را نصب کرده است.

بوراک ییلماز از روی نیمکت بیرون آمد تا در بازی برگشت برابر “پراگ” اسپارتا با نتیجه 10 بر 1 لیلا را بکشد که باعث صعود به مرحله 1/32 نهایی شد.

“لیل” با اختلاف 11 امتیاز از گروه “H” پیشی می گیرد و یک امتیاز بالاتر از “میلان” است. اسپارتا شش و سلتی ها یک دارند.

TOTENHAM از طریق

“تاتنهام” برای حرکت به جلو فقط به یک امتیاز نیاز داشت اما در نیمه اول پس از شوت پیتر میورل از فاصله 25 متری 1-0 سقوط کرد. بیل با ارسال اشتباه دروازه بان الكساندر شلاگر از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند و پس از آنكه تانگویی ندومبله سون هونگ مین را در نیمه دوم پس انداز كرد ، رهبر لیگ برتر به برتری رسید

LASK دو بار برگشت ، ابتدا از طریق یوهانس اگستین و سپس – بعد از اینکه دله علی یک پنالتی دیگر برای “اسپرز” زد – گل تساوی مامو کاراموک در ریباند.

“رویال” از آنتورپ در خانه مقابل “لودوگرتس” با نتیجه 3 بر یک پیروز شد و در گروه برتر J با 12 امتیاز پیروز شد و “تاتنهام” – 10.

ARSENAL عالی

در دقیقهی 10 بازی ، کاپیتان Alexandre Lacazette بعد از یک پاس خوب از سمت راست که تیم مهمان نمی تونست از پس این کار بر بیاد ، برای آرسنال یک صدا ایجاد کرد.

پابلو ماری در ضربه دوم کرنر هفت دقیقه بعد برای اولین گل خود به آرسنال سر خود را بالا برد.

ادی نکتسیا با اتمام حرکت آزاد نتیجه را 3-0 کرد. دروازه بان ریچارد استربرینگر ضربه ابتدایی خود را دفع کرد ، اما مهاجم موفق شد توپ را به گل برگرداند.

Kohya Kitagawa یک توپ را برای Rapid دور کرد ، توپ دوم قبل از اینکه Emil Smith Rowe دوباره برتری خود را به سه گل افزایش دهد. در حالی که 3 دقیقه از بازی تعویض میشه ، اما Ainsley Maitland-Niles در سمت چپ از تیم Nicolas Pépé تعویض میشه.

این به دو هواداری که اجازه ورود به استادیوم امارات را داشتند بیش از این بود که پس از یک بازی بد در لیگ برتر خوشحال شوند.

این باشگاه در عرض 20 دقیقه بلیط ها را فروخت و آنها را به دارندگان بلیط فصلی بلیط فصلی “كه آمد ، كه خدمت كرد” پس از آرامش محدودیت های ویروس در لندن ، ارائه داد. “آرسنال” در مرحله حذفی دو مرحله را پشت سر گذاشته است.

آرسنال از پنج بازی نخست خود در پنج بازی پنج بار از فصل 06-2005 در لیگ قهرمانان فقط برای دومین بار پیروز شده است.

گروههای دیگر

ویتور تورمن و ریکاردو ازگایو در ابتدای نیمه اول در دو دقیقه به گل رسیدند تا براگا به پیروزی 4-2 در AEK در آتن کمک کند و صعود خود را قطعی کند.

لستر که پیش از این به مرحله بعد راه یافته بود ، برای اولین شکست در رقابت ها برابر لوگانسک زورا 1-0 شکست خورد ، اما با 10 امتیاز باراگا در راس گروه G قرار گرفت.

ویارئال در خارج از خانه برابر سیواسپور 1-0 پیروز شد. تیم اسپانیایی با 13 امتیاز در گروه I پیشتاز است. در “ماکبی” تل آویو که در “قره باغ” یک بر یک مساوی کرد ، هشت ، دو بیشتر از “سیواسپور”.

تیم دینامو زاگرب با نتیجه 2 بر صفر فاینورد را شکست داد و با 11 امتیاز از گروه K پیش افتاد. “ولفسبرگ” در زسکا مسکو با نتیجه 1 بر صفر به پیروزی رسید تا در هفت هفتم مقام دوم را کسب کند. فاینورد پنج امتیاز دارد و زسکا سه امتیاز.

تساوی 0-0 ستاره سرخ برابر هوفنهایم برای صعود به مرحله بعدی گروه B در بوندس لیگا کافی بود. هوفنهایم 13 امتیاز دارد ، سه امتیاز بیشتر از ورمز.

در حال حاضر واجد شرایط “رم” مقام اول گروه “A” پیروزی “یانگ بویز” با نتیجه 3: 1 را به دست آورد. تیم ایتالیایی 13 امتیاز دارد ، رهبر سوئیس – 6 امتیاز. کلوژ از رومانی مقابل زسکا صوفیه به تساوی بدون گل رسید و با 5 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

علیرغم مصدومیت شش بازیکن ، “بایر” با نتیجه 3 بر 2 پیروزی مقدماتی در نیس را بدست آورد. تیم آلمان در گروه C با اسلاوی “اسلاویا” رهبر مشترک است که در خانه با نتیجه 3 بر صفر پیش افتاد: 0 بیش از “هاپوئل” بیرشبا.

یان ورتونگن ، داروین نونز و پیتزا در پیروزی خانگی بنفیکا مقابل پخنان 3-0 لخ گل های 3-0 را به ثمر رساندند تا قدرت پرتغالی را به دور بعد برسانند. رنجرز نیز 3-2 استاندارد لیژ را شکست داد.بنیفیکا و رنجرز 11 امتیاز دارند.

باشگاه “گرانادا” اسپانیا با وجود شکست خانگی PSV با نتیجه 1 بر صفر جلو رفت و در نتیجه آن تیم هلندی نیز پاس داد. گرانادا در گروه E 10 امتیاز دارد و از PSV بالاتر است. “آمانویا” علی رغم اینکه در بازی گروه دوم با نتیجه 2 بر 1 PAOK را شکست داد ، چهار مقام را در اختیار دارد.

ناپولی برابر آلکمار به تساوی یک بر یک رسید و با 10 امتیاز در گروه F قرار گرفت. رئال سوسیداد و آلکمار دو امتیاز عقب هستند. یکی در ریجکا وجود دارد.