لیگ قهرمانان اروپا: رئال مادرید و زین الدین زیدان بریسی برای شب اروپا


“رئال” اول از همه از موفقیت در لیگ قهرمانان قدردانی می کند ، اما قهرمانان 13 دوره ای روز چهارشنبه از “مونشن گلادباخ” وارد دیدار “بوروسیا” می شوند و امیدهایشان برای صعود در این بازی معادل است. اگر آنها از مرحله گروهی با خروج تحقیرآمیز روبرو شوند و به عنوان تنها تیمی که در این مرحله از سقوط اجتناب کرده است ، عملکرد عالی خود را به پایان برسانند ، آینده مربی زین الدین زیدان به خطر می افتد. پیروزی هر دو طرف در پایتخت اسپانیا انتقال آنها به گروه 16 را از گروه B تضمین می کند. اگر در دیدار دیگری از گروه “مادرید” مساوی شود و “شاختار” با “میلان” پیروز شود یا مساوی کند ، غول های اسپانیا اینگونه نیستند.

بوق تجاری

گزارش ها در پایتخت اسپانیا مادرید را به مائوریتزیو پاچتینو ، مدیر سابق تاتنهام ، که در حال حاضر در هنگام جدایی از زیدان باشگاهی ندارند ، مرتبط می کند ، در حالی که کاستیا رائول گونزالس ، مربی رئال مادرید ، که در گذشته مهاجم پرکار باشگاه نامیده می شد. “برنامه B”.

پیشکسوت سانتیاگو سالاری فرانسوی پس از نمایش توهین آمیز مقابل “آژاکس” در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اخراج شد و تنها 10 ماه پس از جدایی ناگهانی راه بازگشت وی را باز کرد.

حذف فصل گذشته در همان مرحله “منچسترسیتی” با تلاش داخلی داخلی تیم به عنوان قهرمانی اسپانیا کاهش یافت ، اما یک شکست سریع دیگر در اروپا می تواند آخرین قطره برای رئیس جمهور خوشحال فلورنتینو پرز باشد.

ایکر کاسیاس ، دروازه بان سابق مادرید ، ضمن محافظت از مربی در مورد حدس و گمان های روزافزون درباره آینده خود ، گفت: “Zizu یک مربی عالی ، دوست خوب است و تمام تلاش خود را می کند تا مادرید را در بهترین موقعیت قرار دهد.”

“شما نمی توانید در گذشته زندگی کنید ، اما او سزاوار این حق بود که مادرید را اداره کند.”

راموس برمی گردد

با این حال ، با وجود موفقیت او در طول دو تیم بزرگ ، کسب سه جام قهرمانی لیگ قهرمانان ، دو عنوان قهرمانی لالیگا و دو جام جهانی در میان سایر نقره ها ، و همچنین تاریخچه قابل توجه او به عنوان یک بازیکن ، شکست می تواند هشتمین قربانی مدیریتی زیدان باشد مادرید در 10 سال گذشته. .

او با بازگشت کاپیتان سرخیو راموس و دفاع راست دنی کارواخال حداقل به عقب رانده شد. دوتایی اسپانیایی قسمت مهمی از دفاع مادرید است.

به ویژه راموس از این جهت مهم است که مادرید در 8 بازی از 10 بازی اخیر اروپایی که 35 ساله در آنها بازی نکرده است ، از جمله آژاکس و منچسترسیتی ، شکست خورده است.

زیدان پس از پیروزی یک بر صفر 0-0 مقابل سویا در روز شنبه ، اولین پیروزی رئال در لیگ از ماه اکتبر بود.

زیدان گفت: “چند روز گذشته بسیار دشوار بود ، اما این تیم شخصیت زیادی دارد و عاشق چالش ها است.”

“پیروزی امروز برای پیروزی بعدی بسیار مهم است. ما می دانیم که اگر خوب بازی نکنیم ، مورد انتقاد قرار می گیریم ، اما باید روی نکات مثبت تمرکز کنیم و به تلاش برای یافتن سازگاری ادامه دهیم.”

در ماه اکتبر ، مادرید در آلمان نزدیک بود که شکست بخورد ، اما گلهای آخر کریم بنزما و کاظمیر به آنها کمک کرد تا پس از دبل مارکوس تورام گلادباخ را پیش بیاندازند تا تساوی 2-2 را بدست آورند.

یک جفت پیروزی برابر “میلان” شگفت انگیز آنتونیو کونته “مادرید” را به مسیر خود برگرداند ، اما یک شکست وحشتناک خارج از دونتسک “شاختار” با نتیجه 2-0 در اوایل دسامبر باعث شد زیدان این هفته به شدت به پیروزی احتیاج داشته باشد.

بالا رفته

سپس مادرید در دربی روز شنبه میزبان رهبران لیگ “دوومیدانی” (مادرید) است – یک مسابقه مهم دیگر در طول هفته ، که ممکن است فصل قهرمانان اسپانیا و آینده مربی آنها را تعیین کند.

پس از شکست در شاختار ، زیدان اصرار داشت که قصد استعفا ندارد ، اما اگر این تیم با گلادباخ مارک رز روبرو شود ، این تصمیم می تواند از دست او گرفته شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله