هنگامی که ساوتهمپتون به مقام پنجم لیگ برتر رسید ، دنی اینگ در VAR یک پنالتی جنجالی را به ثمر رساند


وقتی ساوتهمپتون عقب افتاد تا دو بریون 2-1 را شکست دهد و به جایگاه پنجم لیگ برتر صعود کند ، دنی اینگس از مصدومیت برگشت و برنده جنجالی را از روی نقطه پنالتی کشت. پس از اینکه جیمز وارد-پرووز توپ را در آن منطقه اداره کرد ، برایتون پیش افتاد ، پاسکال گروس دروازه بان الکس مک کارتی را به اشتباه ارسال کرد. کارکنان رالف هازنهوتل درست قبل از وقت استراحت گل تساوی را پیدا کردند که یان وسترگارد با ضربه سر از گوشه وارد- پراز به ضربه سر برخورد. پس از گذشت 9 دقیقه ، اینگس ذخیره پس از یک ضربه ایستگاهی به ساوتهمپتون شلیک کرد و بازیکنان برایتون ادعا کردند این خطا در خارج از منطقه انجام شد.

بوق تجاری

هازنگوتل از تماشای پیروزی تیمش خوشحال بود ، اما در بهترین شکل نبود.

وی گفت: “من اولین پنالتی را ندیدم.” “برای یک لحظه ، به همین دلیل VAR داریم ، به خصوص وقتی که می خواهیم تصمیم بگیریم که آیا فعال است یا خیر ، پس شما به آن نیاز دارید.

“من فکر می کنم این در جعبه مشخص بود. گرفتن یک پنالتی علیه شما ناخوشایند است ، اما تصمیم گیری از آنچه من دیدم نسبتاً روشن بود.”

برایتون مسابقه را با درخشش در مقابل 2000 هوادار آغاز کرد – برای اولین بار در 9 ماه پس از کاهش محدودیت های گسترش ویروس کرونا در ورزشگاه.

آنها در دقیقه 26 پیش افتادند که داور داوود داور بعد از عبور از دنی دنی ولبک به دستان بالادست Ward Proves افتاد و دگرگون شد.

در حالی که ساوتهمپتون برای صعود بیشتر تلاش می کرد ، برایتون سعی می کرد در هر فرصتی جلو برود ، اما مقدسین درست قبل از وقفه در همان سطح بودند.

وارد پرووز رکورد قابل توجه ست ها را ادامه داد و توپ را از کرنر به وسترگارد با قدرت از کنار ماتو رایان عبور داد.

در آغاز نیمه دوم ، اینگ به مدت پنج هفته از کار افتاد.

در حالی که 13 دقیقه مانده بود ، کایل واکر-پیترز توسط سولی مارچ مورد ضرب و شتم قرار گرفت. در ابتدا ، داور یک ضربه آزاد اعلام کرد قبل از اینکه یک مداخله طولانی VAR تصمیم را روی نقطه پنالتی تغییر دهد.

اینگ اشتباه نکرد و تیمش با پیروزی صعود کرد و ساوتهمپتون را به 20 امتیاز رساند و از لستر رده چهارم عقب ماند. برایتون با 10 امتیاز در رده شانزدهم باقی مانده است.

گراهام پاتر ، رئیس ناامید برایتون گفت که به نظر می رسد اولین تماس غیر عادی بوده است.

بالا رفته

وی به Sky Sports گفت: “من نمی دانم ثانیه ای وجود داشته است یا خیر ، اما به نظر می رسد داور چنین تصوری داشته است.”

“من فکر کردم که این یک بازی کاملاً یکنواخت است ، بنابراین از نتیجه ناامید شده ام. اگر واقعاً باشد و خطا در آن باشد ، و آنها آن را ثابت کرده اند ، پس Qit برای آن وجود دارد و باید پذیرفته شود.”

مباحث ذکر شده در این مقاله