لیگ برتر: لیورپول اسپارک آنفیلد را به عضویت تاتنهام درآورد


لیورپول این سبک را برای هواداران خود به کار گرفته است ، آنها روز یکشنبه بازگشتند و پس از یک قسمت دیگر از نمایش “پسر هون همین” و “هری کین” مردم گرگ ها را 4-0 شکست دادند و در راس لیگ برتر به تاتنهام پیوستند. یورگن کلوپ فرصت بازی در مقابل هواداران خود را نداشت ، زیرا آنها انتظار 30 ساله را برای رسیدن به عنوان تاج قهرمان انگلیس به پایان بردند ، اما وقت از دست رفته را جبران کردند. “شما هرگز تنهایی راه نخواهید رفت” هنگام پخش 2000 هوادار خانگی – حداکثر مجاز تحت ویروس کرونا – شاهد ضربات محمد صلاح ، جورجیو وینالدوم ، جوئل ماتیپ و یک گل به خودی در اطراف “آنفیلد” بود.

بوق تجاری

پیش از این ، اسپرز ژوزه مورینیو در ورزشگاه تاتنهام 2-0 آرسنال را شکست داد و لستر که روز را در جایگاه چهارم به پایان رساند ، با نتیجه 2-1 در شفیلد یونایتد ضربه زد.

لیورپول و گرگ ها در اوایل بازی دیرهنگام آنفیلد در یک ضدحمله خطرناک به نظر می رسیدند وقتی که صلاح از اشتباه کونور کودی کاپیتان گرگ ها استفاده کرد میزبان به برتری رسید.

وینالدوم اندکی قبل از رسیدن به ساعت تمام شده و با یک نتیجه عالی و فوق العاده نتیجه 0-0 را رقم زد و ضربه سر نزدیک ماتیپ بازی را برای گرگها پیش از آخرین گل به خودی نلسون سمد ترجمه کرد.

حالا لیورپول از 32 مسابقه لیگ داخلی در 31 برد ، 93 گل به ثمر رسانده و فقط 25 گل دریافت کرده است.

یک کلوپ احساسی به بی بی سی گفت: “این بازی ، جو آنقدر خوب بود که من مورچه داشتم.” “آنها شروع کردند” شما هرگز تنها نخواهید رفت “- بسیار خوب. من هرگز نمی دانستم که احساس خیلی خوبی دارد.

“این کار در ماه فوریه آغاز شد و ما منتظر بودیم که به حالت عادی برگردد. معمول بودن خوب است – فکر نمی کنم ما آنقدر قدر آن را بدانیم. بسیار بسیار تأثیرگذار بود.”

یک دوتایی کشنده

دیدار اسپرز و آرسنال با تسلط سون و کین برگزار شد که این فصل خط دفاعی را پاره کردند.

تاتنهام در دربی در شمال لندن در دقیقه 13 با یک گل باشکوه کره جنوبی پیش افتاد که با تلاش های درخشان از راه دور گوشه گوشه را پس از آزادی کن در سمت چپ پیچاند.

میزبان که در مقابل هواداران هم بازی می کرد ، در نتیجه استراحت ، زمانی که این وقفه توسط حریفان محلی از بین رفت ، امتیاز را دوبرابر کرد.

جیووانی لو سلسا در “پسر” بازی کرد ، که سرویس قبلی را برگشت تا کین را بزند تا از فاصله نزدیک سر و صدا کند.

اکنون سون و کین در لیگ برتر 31 گل با یکدیگر ترکیب کرده اند که دومین گل بعد از جفت دیدار دیدیه دروگبا و فرانک لمپارد (36) است.

تاتنهام که از ابتدای فصل در یک مسابقه لیگ شکست نخورده است ، اکنون پس از 11 بازی ، 11 امتیاز با لیورپول و 2 گل برابر چلسی به دست آورده است.

مورینیو از مهاجمانش به خاطر کمک گسترده آنها ستایش کرد.

وی به Sky Sports گفت: “هری کین توپ ها را در محوطه جریمه ، سونی در 60 دقیقه اول به عنوان مهاجم و سپس مهاجم دوم پاک می کند – این فقط گل زدن و بازیکنان کلاس جهانی نیست.” “این در مورد این است که بچه های خوبی باشید و تمام تلاش خود را برای تیم انجام دهید.

“ما بزرگ شده ایم. تصور می كنم بسیاری از مردم می توانند سه بازی پشت سر هم را تصور كنند – مقابل منچسترسیتی ، چلسی و آرسنال – برای ما لحظه ای افت امتیاز و بازگشت به” شرایط عادی “بود ، اما ما چنین نكردیم بازگشت به “عادی ، ما آنجا هستیم”.

در مقابل ، آرسنال پس از ششمین شکست فصلی در حال حاضر پانزدهم جدول لیگ برتر است و برای گلزنی ها سخت مبارزه می کند.

لستر چهار مسابقه بدون شکست را در تمام مسابقات در Bramal Lane خالی به پایان رساند تا بلید را به قهرمانی برگرداند.

باشگاه های مناطق رده سوم انگلیس با محدودیت های شدیدتر ویروس کرونا هنوز هم باید پشت درهای بسته بازی کنند ، در حالی که مناطق دسته دوم مانند لندن و لیورپول می توانند تا 2000 نفر جمعیت داشته باشند.

جیمی واردی در حالی که تنها عبور کرد آرامش خود را حفظ کرد و در دقیقه 90 با اعتماد به نفس از پای راست ، آرون رمزدیل را شکست داد.

بلند شده

ایوز پرز قبل از اینکه اولی مک بارنی امتیاز شفیلد یونایتد را بالای سر ببرد ، مردم را از برندان راجرز جلو انداخت که اکنون از 11 بازی فقط یک امتیاز دارد.

در اولین مسابقه روز ، ویلفرید زاها و کریستین بنتکه دو گل به ثمر رساندند ، زیرا “کریستال پالاس” “وست بروم” را مجبور به پرداخت کارت قرمز متیو پریرا در نیمه اول مسابقه با نتیجه 5 بر 1 در هاورث کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله