لیگ برتر لانکا: شهید افریدی برای “اورژانس شخصی” به پاکستان بازگشت

لیگ برتر لانکا: شهید افریدی به پاکستان برمی گردد

انتظار می رود شهید افریدی جایگزین بانوکا راجاپاکسا شود.© توییتر


واگن اسبق پاکستانی شهید افریدی ، که هم اکنون در لیگ برتر لانکا (LPL) بازی می کند ، برای شرکت در “شرایط اضطراری شخصی” به خانه می رود. افریدی گفت که “پس از حل اوضاع” دوباره به تیم Galle-Gladiators خود خواهد پیوست. افریدی در توئیت خود نوشت: “متأسفانه ، من یک اورژانس شخصی دارم تا به خانه برگردم. من به محض حل شدن شرایط به تیم خود در LPL برمی گردم. بهترین ها.” وی در ابتدا در 24 نوامبر وارد سریلانکا شد ، اما پس از آزمایش نشان داد که او دارای آنتی بادی علیه COVID-19 است ، اجازه داد در زمین بازی کند و در 27 نوامبر بازی کند.

بوق تجاری

اما خروج او پس از شروع ناموفق در LPL ، تیم را بدون کاپیتان ترک می کند. گلادیاتورها تنها طرف تورنمنت هستند که هنوز یک پیروزی را ثبت کردند. معاون کاپیتان ، بانوکا راجاپاکسا ، احتمالاً افریدی را به آغوش خود خواهد گرفت. فینال این مسابقات در تاریخ 16 دسامبر برگزار خواهد شد.

بالا رفته

افریدی ، رهبر گلادیاتورهای برتر Galle در LPL ، فقط یک عضو ارشد تیم نیست ، بلکه باید در سراسر لیگ استعدادهای جوان را راهنمایی کند. و 40 ساله خوشحال است که تجربه ای را که با بازی در 27 تست ، 398 ODI و 99 T20I برای پاکستان بدست آورده است ، منتقل کند.

“این یک لیگ جدید است ، و از نظر سریلانکا ، یک تورنمنت بسیار مهم برای رشد بازی در کشور جزیره. این یک قدم بزرگ به جلو است و من مطمئن هستم که این یک رویداد عالی خواهد بود. در تورنمنت هایی از این دست ، قطعاً باید به برخی از بازیکنان جوان کمک کنیم او همچنین استعدادهای محلی خوبی دارد و من می خواهم به هر طریقی که می توانم سهیم باشم. بازگرداندن چیزی به بازی همیشه مفید است. ” به ANI گفت.

مباحث ذکر شده در این مقاله