شعیب مالک می گوید پس از تور نیوزلند “منتخبان ارتباطی ندارند”


روز چهارشنبه ، شعیب مالک ، پیشکسوت ، گفت که “تصور نمی کند” چرا او در تور نیوزلند در تیم پاکستان مانده است ، زیرا “هیچ ارتباطی با کمیته انتخاب ملی ندارد. ماه گذشته ، هیئت کریکت پاکستان تیم ملی را برای تور نیوزلند اعلام کرد. با این حال ، مالک که اکنون فقط در قالب T20 بازی می کند ، در گروه 35 نفره غایب بود. “اگر من عضو تیم ملی نباشم ، فقط سرمربی می تواند به آن پاسخ دهد ، من ایده ای ندارم. هیچ ارتباطی از طرف آنها صورت نگرفت ، اما البته من نمی خواهم به سمت منفی بروم (متوقف شوم) و فقط مثبت بمانم. “، – گفت مالک PTI در طی یک تعامل مجازی که توسط لیگ برتر لانکا (LPL) تبلیغ می شود.

بوق تجاری

کاپیتان سابق که در حال حاضر در سریلانکا به سر می برد و در JPLna Stallion در LPL بازی می کند ، گفت که وی بیشترین استفاده را از فرصت های خود دارد.

“من یک فرصت عالی دارم – این لیگ برتر لانکا است و همه من روی لیگ متمرکز شده ام و نمی خواهم به جایی که نیستم تمرکز کنم. من به اندازه کافی کریکت بازی کرده ام و هر آنچه را که در خود دارید احساس می کنم بنابراین شما باید روی آن تمرکز کنید. “

واگن استیشن که 35 آزمایش ، 287 مورد ODI و 116 T20I برای پاکستان انجام داده است ، گفته است که قصد ندارد به زودی استعفا دهد.

“من هنوز قصد ندارم این قالب را ترک کنم ، اما بگذارید ببینیم چگونه پیش می رود.”

این پیرمرد 38 ساله گفت که انتصاب بابر اعظم به عنوان کاپیتان در هر سه قالب گام بزرگی برای PCB است ، اما افزود هیئت مدیره باید به بتسن های پرماجرا به صورت طولانی مدت هدایت کند.

“این یک گام عالی است که PCB برداشته است. آنها باید حداقل تا سه سال آینده او را کاپیتان معرفی کنند. او می تواند تیم خود را در قالب های مختلف ایجاد کند.”

“مهم است که شورا اعتماد به نفس را در بابر ایجاد کند زیرا آنها در زمان دشواری برای حمایت از او حضور دارند.”

مالک گفت: “اولویت اول باید اعتماد به نفس کاپیتان و بازیکنان شما باشد و سپس می توانیم از او انتظار نتایج پایدار را داشته باشیم.”

“او در هر سه قالب آنقدر خوب عمل كرد كه دوست دارم او در كاپيتاني شاهد همان كار باشد.”

مالک از برگزارکنندگان لیگ برتر لانکا برای سازماندهی مسابقات در یک بیماری همه گیر تمجید کرد و افزود که با وجود برخی از عملکردهای امسال ، سال آینده نام های بزرگی در این مسابقات شرکت می کنند.

“کیفیت کریکت در لیگ برتر لانکا بسیار خوب است. از سال آینده مطمئن هستم که نام های مشهورتری وجود خواهد داشت. اکنون زمان دشواری است و ما فقط از یک ورزشگاه استفاده می کنیم.”

“از سال آینده ، وقتی همه ما از این همه گیر خارج شویم ، LPL صندلی ها و جمعیت بیشتری خواهد داشت.”

مالک گفت: “جمعیت بیشتر و بیشتر کار می کند. اما در این شرایط دشوار ، نحوه سازماندهی LPL عالی است.”

واگن ایستگاه کهنه کار همچنین گفت که LPL به از بین بردن استعداد T20 در کشور کمک می کند ، اما اظهار داشت که به این جوانان باید مدام فرصت داده شود.

“ما دیده ایم که چه کسی لیگ خود را شروع کرده است ، کریکت پیشرفت کرده است. این در سریلانکا نیز اتفاق خواهد افتاد. بازیکنان زیادی خواهند بود ، اما با گفتن اینکه بازیکنان را برای کریکت آزمایشی انتخاب نمی کنید.”

بالا رفته

مالک گفت: “چنین لیگ هایی به شناسایی استعدادهای T20 در کشورهای مختلف کمک می کنند.”

مالک گفت: “کریکت درجه یک بسیار مهم است و شما باید بازیکنان را از آنجا انتخاب کنید ، اما این لیگ بازیکنان T20 را به شما می دهد. باید به آنها فرصتهای دائمی داده شود.”

مباحث ذکر شده در این مقاله