استرالیا در برابر هند: هاردیک پاندیا ، راویندرا جید استار هنگام زنده ماندن هند از حمله گلن ماکسول برای کسب سومین ODI


هند با ضعف در سطح پایین تر از گلن ماکسول (59) و اشتون هاگر (28) برای ثبت اولین برد خود در تور استرالیا ، میزبان 13 سریال در کانبرا در سومین و آخرین ODI بود. وقتی استرالیا برای دریافت 12 شوت 303 گل را فقط با چهار ویکت و 93 دوش دنبال کرد ، این بازی به نفع هند پیش می رفت ، اما برخی از شوت های شگفت انگیز ماکسول و لمس های آگار ، میزبان را به شکار برگرداند ، اما چند بولینگ متوالی از هندی ها که کمک کردند یک نتیجه خوب ، اطمینان حاصل کرد که هند پیروزی را در گذشته بسته است.

بوق تجاری

ماکسول اولین بازیگر T Natarajan را در شش و چهار در هجدهمین دوره 44 برگزار کرد ، پس از جمع کردن 14 در 40th ، همچنین از Natarajan برای حفظ استرالیا.

با این حال ، جاسپر بومرا در 45 امین مسابقه کاملا ماکسول را ناک اوت کرد ، و اولین بازیگر T. Natarajan در 48 ام آگر را تحت پوشش اضافی گرفت تا در پنج مسابقه آخر مسابقه را بکشد.

با داشتن 15 عدد مورد نیاز برای دوام با یک ویکت در دست ، بومرا آدام زامپ را بر روی توپ سوم گرفت تا استرالیا را با 289 ناک اوت کند.

پیش از این ، هند پس از پیروزی تساوی و پیروزی ویرات کولی در اواخر سی و دومین موقعیت در 152/5 در چارچوب 32 یافت.

سفارش عالی واقعا ثبات ایجاد نمی کرد ، و پس از ضرر زودهنگام Shihar ، Davan Kohli 56 بار با شوبمن گیل برای دومین گل اضافه کرد قبل از اینکه Gil ، Shrayas Ayer (19) و KL Rahul (5) سریع ، به طور مداوم پیش بروند و هند به 123 در 4 کاهش یافته است.

همانطور که کوهلی پس از 63 سال سقوط کرد ، هاردیکو پاندا (92 نفر بیرون نیامد) و راویندرا جید (66 نفر بیرون نیامد) تا در پایان 40 شوت ، هند 5 را به 192 منتقل کنند.

با این وجود ، دو خشم مرگ برانگیخته ، هنگامی که هند 110 را جمع کرده است ، 10 فریم آخر را به پایان می رساند.

بالا رفته

هاردیک در 46 ، 4 ، 6 ، 4 با دست راست شان ابوت برخورد کرد و جید با 4 ، 4 ، 4 ، 6 به او ضربه زد تا در دقیقه 48 توپ 43 گل را بلند کند.

حمله دیرهنگام هند را به عدد 302 در 5 رساند که این برای استرالیا بسیار زیاد بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله