لیونل مسی و آرژانتین در دیدار دوستانه استرالیا و چین به مصاف هم خواهند رفت

آرژانتین لیونل مسی در دیداری دوستانه مقابل استرالیا به میدان می رود© AFP

این کشور روز دوشنبه اعلام کرد که لیونل مسی قهرمان جهان آرژانتین را در بازی دوستانه مقابل استرالیا در پکن هدایت خواهد کرد و پس از آن یک بازی دیگر در اندونزی برگزار خواهد شد. دیدار 15 ژوئن در ورزشگاه کارگران پایتخت چین، دیدار آرژانتین و استرالیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتبال در قطر است. مسی در برد 2-1 آرژانتین گلزنی کرد و آنها قهرمان جام جهانی شدند. سفارت این کشور آمریکای جنوبی در چین در توییتر Weibo اعلام کرد: در 15 ژوئن، لیونل مسی در دیداری دوستانه مقابل استرالیا در پکن هدایت آرژانتین را بر عهده خواهد داشت.

به طور جداگانه، ملی پوشان همچنین از یک بازی دوستانه دیگر مقابل تیم ملی اندونزی در جاکارتا در 19 ژوئن در چارچوب “تور آسیایی” تابستانی خبر دادند.

جیمز جانسون، مدیر اجرایی فوتبال استرالیا، گفت که بازی در چین باعث تقویت بیشتر روابط بین دو کشور پس از سال‌ها آشفتگی در روابط خواهد شد.

جانسون گفت: “فوتبال واقعاً یک بازی جهانی است و ما امیدواریم که دعوت از استرالیا برای بازی در این مسابقه در چین و در برابر راکت شماره یک جهان، فرصت های بیشتری را برای کشورهای ما ایجاد کند تا در داخل و خارج از زمین فوتبال با یکدیگر همکاری کنند.”

او اضافه کرد: 15 سال از بازی تیم ملی مردان بزرگسال ما در چین می گذرد و ما بسیار هیجان زده هستیم که برای رویارویی با آرژانتین در ورزشگاه تازه بازسازی شده کارگران در پکن بازگردیم.

ورزش های بین المللی تنها پس از اینکه پکن در اواخر سال گذشته محدودیت های سختگیرانه ویروس خود را کنار گذاشت، به تازگی به چین بازگشته است.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله