“این یک پسر متفاوت است”: راوی شاستری در فرم روهیت شارما

راوی شاستری، بازیکن سابق کریکت هند، از روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی (MI) که برای موفقیت در بازی ضروری مقابل سانرایزرز حیدرآباد (SRH) از فرم خارج شده است، حمایت کرد و گفت که هموطنان بمبئیکارش برای خروج از زمین نیازی به انگیزه ندارند. محل فقیر او راوی شستری در گفتگو با استودیوی استار اسپورت گفت: «روهیت نیازی به انگیزه ندارد. روهیت بدشانس بوده که ران ها از چوبش بیرون نمی آید و بعد از دو یا سه توپ بیرون می آید. اما به محض اینکه زخم ها شروع به جاری شدن کنند، متوقف کردن او دشوار خواهد بود. این یک مرد متفاوت است.”

IPL 2023 برای کاپیتان MI عالی نبوده است، زیرا او تاکنون تنها 257 ران در 13 مسابقه با میانگین 19.77 به ثمر رسانده است، به استثنای بازی آخر لیگ مقابل سان رایزرز حیدرآباد.

پس از مشاهده 68 بازی بسیار سرگرم کننده و فشرده و برخی پایان های دراماتیک، سرانجام به روز پایانی مرحله لیگ IPL 2023 رسیدیم و هنوز چهار فینالیست مشخص نشده اند، سطح رقابت در سخت ترین T20 اینگونه بود.

دو بازی آخر مرحله لیگ IPL 2023 مهم است زیرا این دیدارها ما را به چهارمین تیم برتر مسابقات تبدیل می کند. این تیم چهارم در Eliminator به مصاف Lucknow Super Giants خواهد رفت.

سناریوی مسابقه پلی آف در IPL 2023 نمی توانست بهتر از این باشد زیرا دو تیم از سه تیم واجد شرایط در روز ماقبل آخر در جمع چهار تیم برتر قرار گرفتند. چنای سوپر کینگز و لاکنو سوپر جاینتز آخرین بازی های خود در لیگ را بردند و در روز سوپر شنبه جایگاه خود را در پلی آف تضمین کردند.

اکنون تمرکز به سوپر یکشنبه – آخرین بازی دو سر شگفت‌انگیز T20 – است، جایی که قهرمانان پنج‌بار هندی‌های بمبئی به مصاف سان‌رایزرز حیدرآباد و رویال چلنجرز بنگلور در خانه میزبان گجرات تایتانز می‌روند.

هاربهاجان سینگ، بازیکن سابق کریکت هند معتقد است که اگر سرخپوستان بمبئی به رهبری روهیت شارما به پلی آف راه یابند، قهرمانان پنج دوره غیرقابل توقف خواهند بود و ششمین جام قهرمانی خود را در T20 به دست خواهند آورد. ستاره سابق MI و CSK به فینال بزرگ بین دو تیم امیدوار است.

هاربهاجان سینگ که در کریکت لایو در استار اسپورت صحبت می کرد، گفت: «اگر MI پیش برود، توقف ناپذیر خواهد بود. پس از صعود به پلی آف، شانس MI به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت. بمبئی بهترین ضربه زدن را دارد. اگر بولینگ آنها کمی بهتر شود، هیچ کس بهتر از MI نیست. اگر MI و CSK در این فصل به فینال برسند، هیچ چیز بهتر از این نخواهد بود.”

در دومین بازی سوپر یکشنبه، رویال چلنجرز بنگلور – که با 14 امتیاز در رده چهارم قرار دارد و با MI برابر است اما با رکورد خالص بهتر – میزبان گجرات تایتانز است. RCB فقط باید بازی را برد و برای چهارمین بار متوالی به پلی آف راه پیدا کند.

محمد کایف، بازیکن سابق کریکت هندی معتقد است که اگر RCB در شب وارد عمل شود، در موقعیتی سودمند خواهد بود، زیرا آنها در مورد آنچه که باید برای واجد شرایط شدن در پلی آف انجام دهند، کاملاً مشخص خواهند بود.

دکتر کایف که در Star Sports Cricket Live صحبت می کرد، گفت: “RCB در عصر بازی خواهد کرد و از این رو ایده روشنی در مورد نحوه ساخت بازی خود خواهد داشت. همانطور که Faf du Plessis و Virat Kohli در آخرین بازی خود ضربه زدند، آنها به دنبال ادامه همان فرم خواهد بود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله