شوبمن گیل و خواهرش شهنیل پس از پیروزی GT که RCB را از IPL 2023 حذف کرد در رسانه های اجتماعی به شدت انتقاد کردند.

شوبمن گیل، بازکننده گجرات تایتانز، با به ثمر رساندن دومین صد گل متوالی خود در روز یکشنبه، به خط بنفش خود در لیگ برتر هند 2023 ادامه داد. قرن‌های گیل باعث شد تایتان‌ها به یک پیروزی دیگر در این رقابت‌ها دست یابند، اما این نتیجه باعث شد که رویال چلنجرز بنگلور ویرات کوهلی از مسابقات حذف شود. اگرچه برد و باخت بخشی از ورزش است، اما بخشی از طرفداران باخت RCB را به خوبی درک نکردند و شروع به سوء استفاده از گیل در رسانه های اجتماعی کردند. حتی شهنیل خواهر گیلا به خصوص به خاطر پست اینستاگرامی اش بعد از بازی مورد هدف برخی از هواداران قرار گرفت.

شهنیل خواهر گیلا با به اشتراک گذاشتن چند عکس از این مسابقه در اینستا نوشت: چه روز خوبی بود. تعدادی از طرفداران در این پست کامنت های نفرت انگیزی برای شهنیل و شوبمن نوشتند.

بسیاری از طرفداران پس از دیدن کامنت‌های زننده به گیل و خواهرش در توییتر به انتقاد از مخالفان پرداختند.

در حالی که برخی از طرفداران از اینکه گیل به کمپین RCB در شانزدهمین دوره لیگ T20 پایان داد خوشحال نبودند، مطلقاً هیچ خصومتی بین او و کوهلی بر سر نتیجه وجود نداشت. در واقع، پس از پایان مسابقه، کوهلی در حالی که با در آغوش گرفتن ضربه گیل را تایید کرد، دیده شد.

“من در فرم خوبی هستم، مهم است که شروع کنم و سپس آن را به فرم بزرگ تبدیل کنم. در نیمه اول IPL، من آن بازی های بزرگ را از دست می دادم. من 40 و 50 ساله های زیادی داشتم. خوشبختانه، من هستم. گیل پس از مسابقه گفت: باید به بازی کردن کریکت T20 ادامه دهید.

حتی هاردیک پاندیا، کاپیتان جی تی، در مراسم اهدای جوایز پس از بازی از گیل و کوهلی تمجید کرد.

او می‌داند که وقتی کریکت و خفاش بازی می‌کند، یک شوبمن گیل کاملاً متفاوت است. امروز به عنوان یک توپ انداز، او هیچ شانسی نمی دهد، گزینه هایی که انتخاب کرده و مکان هایی که به آن ها ضربه زده است. این او را بسیار خاص می کند و بتمن دیگر نیز از او اطمینان می یابد. ما در ابتدا 197 می گرفتیم اما ضعیف بازی می کردیم. اینینگ های ویژه از ویرات، او خوب بازی کرد اما ما برای مسابقه مرگ خیلی زود رفتیم.”

مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز اکنون در مسابقات مقدماتی 1 در تاریخ 23 می به مصاف چنای سوپر کینگز خواهد رفت و امیدوار است در 28 می در فینال حضور داشته باشد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله