لیورپول به چهار تیم برتر ادامه می دهد تا لستر را به سقوط نزدیک کند

لیورپول به دنبال فوتبال لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده ادامه داد و لستر را هرچه بیشتر به عنوان قهرمانی نزدیک کرد زیرا کورتیس جونز در پیروزی 3-0 دوشنبه در کینگ پاور دو گل زد. ترنت الکساندر-آرنولد یک عملکرد خوب دیگر در نقش جدید ترکیبی دفاع راست/هافبک خود را با یک ضربه خیره کننده در حالی که لیورپول در فاصله یک امتیازی از چهار تیم برتر قرار گرفت، به پایان رساند. شاگردان یورگن کلوپ هنوز در پایان فصل به حذف از نیوکاسل یا منچستریونایتد نیاز دارند، اما بردهای قرمزها فشار بر رقبای خود را افزایش داده است، هر دو با سه بازی در مقابل دو لیورپول.

کلوپ گفت: این تنها کاری است که می توانیم انجام دهیم. “اگر آنها لیز بخورند و ما آنجا نباشیم، شرم آور است. پس ما باید کار خود را انجام دهیم.

فکر می‌کنم به فوتبال اروپا که شش هفته پیش دور از چشم بود، صعود کردیم.»

هفت سال پس از شوکه کردن جهان با قهرمانی در لیگ برتر، روزهای لیگ برتر لستر به نظر می رسد که آنها دو امتیاز با دو بازی کمتر باقی مانده اند.

آنها در دیدار دوشنبه آینده به نیوکاسل در دیداری که در صورت پیروزی اورتون یا لیدز در آخر هفته، سرنوشت آنها را تعیین می کند، با یک کار دشوار دیگر روبرو هستند.

دین اسمیت، سرمربی موقت لستر گفت: “این بسیار ساده است، ما باید بازی بعدی خود را ببریم.” “در سنت جیمز پارک دشوار خواهد بود. خوب است که حداقل یک بار پیشتاز باشیم.”

ضعف‌های دفاعی روباه‌ها بار دیگر نمایان شد زیرا شروع درخشان میزبان به سرعت فراموش شد، زمانی که جونز درست پس از نیم ساعت در عرض سه دقیقه دو ضربه را زد.

لوئیس دیاز اجازه داشت تا روی یک توپ بلند از آلیسون بکر قبل از شکست توپ به جلو بپرد و محمد صلاح با یک سانتر ضربه سر زد و جونز که مشخص نشده بود، در تیرک دروازه قرار گرفت.

لحظاتی بعد، صلاح دوباره ارائه‌دهنده خدمات بود، زیرا جونز یک لمس فوق‌العاده برای کنترل و پایان دادن به دانیل آیورسن بی‌پول انجام داد.

اسمیت افزود: “من فکر می کردم گل دوم به نظر می رسید که ما از شروع بازی خسته شده ایم.”

ما باید زیر فشار ذهن روشن‌تری داشته باشیم و هوشمندانه‌تر فکر کنیم.»

تماشاگران میزبان به سرعت به سمت خود رفتند و کودی گاکپو مستقیماً به ایورسن شلیک کرد و با یک فرصت عالی نتیجه را 3-0 کرد.

گلزنی مشکل لستر در این فصل نبوده است، اما آنها حتی در حمله نیز کسل کننده به نظر می رسند زیرا ایمان به مردان اسمیت کم رنگ شده است.

بهبود فرم لیورپول پس از یک فصل دشوار با نقش جدید الکساندر-آرنولد به عنوان یک بازیساز عمیق در خط میانی در زمان مالکیت توپ همزمان شده است.

ملی پوش انگلیسی کیفیت خود را روی توپ با ضربه ای عالی به گوشه بالای دروازه در دقیقه 19 پس از اینکه صلاح یک ضربه ایستگاهی به مسیر او زد، نشان داد.

مصری باید گل همیشگی خود را می زد تا به هت تریک هایش اضافه شود.

صلاح با ضربه سر توسط گاکپو وارد دروازه شد، اما تنها با ضربه ایورسن از کنار دروازه به بیرون رفت و با شگفتی بیشتر حاضران در ورزشگاه پیروز شد.

این از دست دادن هنوز می تواند بسیار مهم باشد زیرا لیورپول با اختلاف چهار گل از نیوکاسل عقب افتاده است.

اما میهمانان اصل کار را انجام دادند و سه امتیاز دیگر را به دست آوردند و مطمئن شدند که حداقل در فصل آینده لیگ اروپا بازی خواهند کرد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله