“من میخواهم تو را برای شش ضربه بزنم”: شوبمن گیل گفتگو با ستاره SRH را فاش کرد

شوبمن گیل اولین تن IPL خود را در مقابل SRH به ثمر رساند© BCCI/Sportzpics

شوبمن گیل، بازیکن برتر بازی مقابل سان رایزرز حیدرآباد، ضربه زن تایتان گجرات، گفت که ضربه زدن به آبیشک شارما برای گل شش لذت بخش ترین بازی او بود. قرن شوبمن گیل و بولینگ خیره کننده محمد شامی باعث شد گجرات تایتانز با پیروزی 34 ران مقابل سان رایزرز حیدرآباد در مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2023 در ورزشگاه نارندرا مودی روز دوشنبه به پیروزی برسد.

“یک شش آف آبیشک شارما رضایت بخش ترین چیز برای من بود. به او گفتم اگر با من بزنی به تو شش می دهم.»

شوبمن و آبیشک بخشی از برندگان جام جهانی زیر 19 سال 2018 بودند. آنها همچنین با هم برای پنجاب در کریکت درجه یک بازی کردند.

شوبمن همچنین گفت که او اولین قرن خود را در برابر تیمی شکست داد که برای اولین بار در IPL حضور داشت، بنابراین زندگی به دور کامل رسیده است.

من اولین بازی خود در IPL را در مقابل SRH انجام دادم و اولین صدم را مقابل آنها گرفتم، بنابراین زندگی به دور کامل رسیده است. امیدوارم تعداد بیشتری از اینها بیایند. همه چیز به بازیکنان و شرایط مربوط می شود و من در آخرین بازی هایم زیاد معطل نمی شوم. شوبمن افزود، تمرکز بر وضعیت پیش رو مهم است.

قرن شوبمن گیل و بولینگ خیره کننده محمد شامی باعث شد گجرات تایتانز با پیروزی 34 ران مقابل سان رایزرز حیدرآباد در مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2023 در ورزشگاه نارندرا مودی روز دوشنبه به پیروزی برسد.

گجرات تایتانز با این برد برای اولین بار راهی پلی آف شد. آنها با 9 برد و 4 باخت 18 امتیاز در جدول دارند. در حالی که SRH با هشت امتیاز در انتهای جدول قرار دارد. آنها چهار بازی را بردند و هشت بازی را باختند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله