لیام لیوینگستون ستاره PBKS پس از بولینگ مقابل RR در IPL 2023 لبخند می زند. بازیکنان سابق هند تحت تأثیر قرار نگرفتند

تماشا کنید: لیام لیوینگستون ستاره PBKS پس از بولینگ مقابل RR در IPL 2023 لبخند می زند. بازیکنان سابق هند تحت تأثیر قرار نگرفتند

لیام لیوینگستون قبل از بولینگ ناودیپ ساینی لبخند می زند.© توییتر

پنجاب کینگز در روز جمعه سومین تیمی شد که پس از شکست مقابل راجستان رویالز در یک بازی خانگی در دارمسالا در روز شنبه سومین تیمی شد که از مسابقات IPL 2023 حذف شد. آنها ابتدا با ضربه زدن، قبل از اینکه تیم مهمان در 19.4 اور به هدف برسد، هدف 188 دوش را برای RR تعیین کردند. اینینگ‌های PBKS با شلیک نادرست ضربه‌زنان برتر آن‌ها شروعی دشوار داشت. از لیام لیوینگستون بزرگ انتظارات زیادی می رفت، اما او نتوانست آن را برآورده کند. او در حالی که سعی می کرد در برابر ناودیپ ساینی یک هیک بزند، فقط برای 9 سقوط کرد و بولد شد. بعد از بولد زدن او در حال لبخند زدن دیده می شد. یوسف پاتان و هاربهاجان سینگ بازیکنان سابق کریکت هندی به وضوح تحت تأثیر این عمل قرار نگرفتند. یوسف تا آنجا پیش رفت که گفت اگر آنها بخشی از PBKS بودند، پس از شلیک ناموفق نمی خندیدند.

تماشا کنید: ستاره PBKS بعد از بازی مقابل RR لبخند می زند

در صحبت از بازی، Devdutt Padikal و Yashaswi Jaiswal در حالی که راجستان رویالز با پیروزی چهار ویکت مقابل پنجاب کینگز در آخرین مسابقه IPL در روز جمعه، امیدهای اندک خود در پلی آف را زنده نگه داشت، به رکوردهای فوق العاده پنجاه رسیدند. PBKS با فرستادن به بات، 50 برای 4 بار می چرخید، اما سام کورن (49 توپ خارج از بازی) و جیتش شارما (44 توپ از 28 توپ) دوباره اینینگ ها را احیا کردند در حالی که ام شاهرخ خان (41 بازیکن خارج از بازی) یک جهش دیرهنگام ایجاد کرد تا تیم 187 را انرژی بخشد. 5.

هدف 188 هرگز آسان نبود و RR باید تعقیب و گریز را در 18.3 اور تکمیل می کرد تا لحظه ای از امتیاز خالص رویال چلنجرز بنگلور پیشی بگیرد، اما آنها شکست خوردند.

اما با این حال، RR دو امتیاز گرفت تا با جیسوال (50 بر 36) که در تعقیب و گریز پیشرو بود، 73 توپ از 49 توپ با پادیکال (51 توپ از 30) و 47 توپ دیگر با شیمران هتمایر (46) و 47 توپ دیگر با شیمران هتمایر (46) سرپا ماند. در 19.4 اور.

با این پیروزی، RR با 14 امتیاز به رده پنجم رسید، همان RCB (چهارم) و بمبئی هندز (6)، که هر دو هنوز یک مسابقه برای بازی در مرحله لیگ دارند.

این ضرر به این معنی بود که PBKS رسماً از IPL خارج شد.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله